Hond binnen het gezin

Belangrijke informatie is hier te vinden over gezondheid en ziekte, erfelijkheidskwesties, reuen / teven, aanschaf enz.
Forumregels
Chantal_Senna
Moderator
Moderator

Re: Hond binnen het gezin

Berichtdoor Chantal_Senna » 06 Dec 2013, 15:04

[quote="andrepeggy"]Toevallig vandaag een soort van deze situatie meegemaakt...

Mijn jongste van 7 was soldaatje aan het spelen met zijn vriendje. Dat ging met een hoop lawaai en rennen door de huiskamer. De hond wilde mee doen en rende erachter aan. In haar entausiasme beet ze mijn zoon in zijn been. ( blauwe plek) heb haar direct gestraft en naar haar mand gestuurd om daar rustig te worden. Na een paar minuten een botje gegeven om zich daarop te concentreren.

Het is een jonge hond van 1 jaar en voor mij een les om haar eerder te corrigeren als ze mee wil doen in het spel van de kinderen.[/quote]

Van mij krijg je gelijk hoor, dat zou zo iets kunnen zijn wat hier gebeurd was.

Poosje terug had mijn man dit namelijk met Senna. Hij was met dochterlief aan rennen door het maisveld, en Senna werd overenthousiast en hapte manlief in zijn zij. Ook blauwe plekken, maar ja, ik snap zoiets nog wel. Zou hiervoor niet mijn hond een spuitje gaan geven. Zit een verschil in spelen en bijten.

Dat zo'n hond dan nog niet snapt dat sommige happen geen spelen meer is, dat is dan de fout van de baas.
[img]http://i1226.photobucket.com/albums/ee408/EsmeeRichelleCeline/SennaSky_zpsbe26a9e2.jpg[/img]

Terug naar “Staffotheek”