Waarom vers rauw vlees?

Belangrijke informatie is hier te vinden over gezondheid en ziekte, erfelijkheidskwesties, reuen / teven, aanschaf enz.
Forumregels
Trieneke

Re: Waarom vers rauw vlees?

Berichtdoor Trieneke » 09 Mei 2011, 14:54

Bij ons ook vers rauw vlees. Maken trouwens ons eten zelf klaar voor de hondjes.

Rauw vlees verteerd trouwens veel sneller dan brok.

ronnie

Berichtdoor ronnie » 05 Aug 2011, 13:33

Hier krijgt ze dagelijks, verse vleesschijven en niets anders, en ze is er nog steeds dol op.

Tayson

Berichtdoor Tayson » 19 Dec 2011, 15:22

Aha, rauw vlees dus...

Dat wist ik niet, dat dat zoveel gegeven wordt.

Eén van mijn Jack Russelltjes had ooit eens last van tandplak, de dierenarts raadde me toen aan brokjes te geven...

Mijn grootvader zijn hond kreeg alle dagen gekookt runds-stoofvlees met soepgroentjes.

Dat beestje is 17 jaar oud geworden...

Kan ook van het rustig leven geweest zijn :knipoog ...

Onze stafford komt binnenkort van Spanje naar België.

Zou ik hem dan ineens rauw vlees mogen geven?

Best al eens nagaan wat zijn huidige dieet is...

Grtjes

Fro

Berichtdoor Fro » 14 Mar 2012, 20:54

Morgen mogen wij onze stafford verwelkomen, hij komt uit het asiel en kreeg daar brokken. Wij willen hem ook graag rauw vlees gaan geven maar voor de overgang (hij komt al in een vreemde omgeveving en dat zal al nieuw genoeg voor hem zijn) blijven we eerst even bij de brokken. Kan iemand mij vertellen hoe je het beste de overgang kunt maken naar rauw vlees? Kan dat gewoon van de een op de andere dag?

Bedankt alvast!

mary-jane
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor mary-jane » 14 Mar 2012, 21:03

[quote="Fro"]Morgen mogen wij onze stafford verwelkomen, hij komt uit het asiel en kreeg daar brokken. Wij willen hem ook graag rauw vlees gaan geven maar voor de overgang (hij komt al in een vreemde omgeveving en dat zal al nieuw genoeg voor hem zijn) blijven we eerst even bij de brokken. Kan iemand mij vertellen hoe je het beste de overgang kunt maken naar rauw vlees? Kan dat gewoon van de een op de andere dag?

Bedankt alvast![/quote]

Dat kan van de een op de andere dag, als er maar 8 tot 10 uur tussen beide maaltijden zit
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y31/16v/received_m_mid137647757374251372bc997d0a86a69_0_zps018615a3.jpeg[/img]

[color=#0080FF][b][u]http://www.neytiri-amstaffs.com[/u][/b][/color]

Terug naar “Staffotheek”