huiduitslag

Belangrijke informatie is hier te vinden over gezondheid en ziekte, erfelijkheidskwesties, reuen / teven, aanschaf enz.
Forumregels
Jason

Re: huiduitslag

Berichtdoor Jason » 21 Jul 2012, 12:56

[quote="Nozzeltje"]Onze staf kreeg ook doglovers gold, hij had altijd uitslag op zijn buikje.

[color=#BF0000]Nu krijgt hij KVV van lotegering[/color], nergens meer last van![/quote]

Toch iemand die die muik nog aan z'n hondjes voert.

stephanie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor stephanie » 21 Jul 2012, 13:19

[quote="Diesell"][quote="Nozzeltje"]Onze staf kreeg ook doglovers gold, hij had altijd uitslag op zijn buikje.

[color=#BF0000]Nu krijgt hij KVV van lotegering[/color], nergens meer last van![/quote]

Toch iemand die die muik nog aan z'n hondjes voert.[/quote]

Dat is nog altijd ieder zijn eigen keuze lijkt me !! Ik voer die meuk ook aan mijn hondjes ;) En die doen het er prima op!

r.d.n
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor r.d.n » 22 Jul 2012, 11:37

[quote="stephanie"][quote="Diesell"][quote="Nozzeltje"]Onze staf kreeg ook doglovers gold, hij had altijd uitslag op zijn buikje.

Dat is nog altijd ieder zijn eigen keuze lijkt me !! Ik voer die meuk ook aan mijn hondjes ;) En die doen het er prima op![/quote]

Ik ben ook pas begonnen met die Dog lovers gold zat eerst op die dure Royal canin van de d.a 83,50 14 kilo :nut en vondt zijn vacht soms wat schilferen ervan,tja wat moet ik er van zeggen ze vacht is nu prachtig moet ik zeggen hij glimt als een spiegel alleen vindt vaak zijn 2de ontlasting wat slapjes en het is een graanloze brok maar zoveel minder schijt ie niet heb ik het iedee,plus ze drinken er wel veel van.

Dat lotgering zou ik me hond nooit geven trouwens dat kan niet goed zijn voor die prijs plus je moet dingen erbij gaan voeren want het is geen compleet voer zoals Carnibest.
[img]http://i45.tinypic.com/2bazax.jpg[/img]

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 09 Aug 2012, 07:47

[quote="stephanie"][quote="Diesell"][quote="Nozzeltje"]Onze staf kreeg ook doglovers gold, hij had altijd uitslag op zijn buikje.

Dat is nog altijd ieder zijn eigen keuze lijkt me !! Ik voer die meuk ook aan mijn hondjes ;) En die doen het er prima op![/quote]

Eigen keuze, dat is zo. Ik lees dat je ook nogal wat doet met je hondjes en dan kan het wel eens zijn dat deze voeding op den duur niet meer toereikend is. Het lijkt een tijd goed te gaan maar toch is de kans dat ze op Lotgering op den duur tekorten krijgen groot, simpelweg omdat deze voeding buiten een hoog vetpercentage waardoor je relatief weinig voert, te weinig andere essentiele voedingstoffen bevat. Ik lees in een ander topic dat je je hond 450 gr geeft tijdens een trainingsperiode. Bij een goed gebalanceerd KVV is dat voor zo'n hond te weinig. Bij mijn teefje ging het met veel beweging/training op deze voeding goed fout op een gegeven moment en dat heb ik bij meer hondjes gezien :knipoog
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

dannyk

Berichtdoor dannyk » 22 Nov 2012, 13:02

[quote="buggy"]Hallo, onze hond heeft regelmatig last van uitslag. Het zijn rode vlekken, hier

gaan de haren omhoog staan en het jeukt. Wij hebben geen idee wat dit is en

wat de oorzaak is. Heeft iemand hier ervaring mee?[/quote]

Laatst had Lady ook last van uitslag>de haren gingen ook omhoog staan en het jeuke flink.

Dit was acute Netelroos.

De vlekken waren wel rood maar in de vorm van ronde vochtschijven.

na 3 dagen was het weg.

Nozzeltje
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Nozzeltje » 22 Nov 2012, 20:49

Inmiddels na het negatieve topic over lotgering zijn wij hier overgestapt op carnibest. :loep
[img]http://i1236.photobucket.com/albums/ff456/sdekkers/LR4.jpg[/img]

[size=150] Kiran[/size]

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 22 Nov 2012, 20:51

Stukken beter!

loontjes-power

Berichtdoor loontjes-power » 28 Nov 2012, 13:00

Onze Staff had ook altijd veel jeuk en rode vlekken.. We zijn naar de dierenarts gegaan en een bloedtest en huidtest laten doen. Hier kwam uit dat ons mannetje allergie's is voor de huisstofmijt, meelmijt, farinaemijt, en copramijt. We zijn nu sinds 6 weken bezig met de behandeling artuvetrin, dus om de 2 weken moeten we hem een spuit geven met de stoffen waar hij allergie's voor is, zo bouwt hij als het goed is weerstand op tegen de allergie.

Terug naar “Staffotheek”