Demodex / Puppymijt

Belangrijke informatie is hier te vinden over gezondheid en ziekte, erfelijkheidskwesties, reuen / teven, aanschaf enz.
Forumregels
paddy
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Re: Demodex / Puppymijt

Berichtdoor paddy » 02 Jan 2012, 20:24

[quote="Mandyv"]Vanaf dat ik Jacky had vond ik dat zijn oortjes al licht behaard waren.

Maar de dierenarts vond het geen noodzaak (nooit tot nu toe niet)

Vandaag gingen we naar de dierenarts, omdat hij rode plekjes had onder zijn oksel.

De dierenarts die ik normaal heb, was er niet dus een collega dan maar.

Die zag gelijk de licht beharing, ook bij zijn poten en op zijn borst.

Onderzoek verricht en ja hoor, puppymijt. Maar dit had hij al vanaf het nest dus!

Nu hebben we ivomec gekregen, ik lees heel veel nare dingen op internet.

Iemand ervaring mee?

Ik moet Jacky (5mnd) met dit behandelen gedurende 6weken en met 3weken terug komen.

Heeft iemand hier ervaring mee?[/quote]

hi erg vervelend voor je en je hond natuurlijk , maar je kan je hond ook behandelen met tac tik , dit kan je niet meer bij de dierenarts kopen maar nog wel bij de welkoop . effe verdunnen een de hond op de plekken wassen , pas op niet de hele hond wassen , alleen de plekken waar het zir , doe wel rubber handschoenen aan en pas op voor de ogen van je hond , lijk erg maar valt wel mee om te doen , succes verder met je hond gr paddy
[img]http://i1108.photobucket.com/albums/h401/Jamescallanan/1326316600NDSCF0273.jpg[/img]

Its a dogs life but someone has to do it

angelita&kaya

Berichtdoor angelita&kaya » 02 Jan 2012, 22:44

[quote="Mandyv"]Vanaf dat ik Jacky had vond ik dat zijn oortjes al licht behaard waren.

Maar de dierenarts vond het geen noodzaak (nooit tot nu toe niet)

Vandaag gingen we naar de dierenarts, omdat hij rode plekjes had onder zijn oksel.

De dierenarts die ik normaal heb, was er niet dus een collega dan maar.

Die zag gelijk de licht beharing, ook bij zijn poten en op zijn borst.

Onderzoek verricht en ja hoor, puppymijt. Maar dit had hij al vanaf het nest dus!

Nu hebben we ivomec gekregen, ik lees heel veel nare dingen op internet.

Iemand ervaring mee?

Ik moet Jacky (5mnd) met dit behandelen gedurende 6weken en met 3weken terug komen.

Heeft iemand hier ervaring mee?[/quote]

heyhey

ik heb ervaring met ivomec heb het gebruikt in combinatie met antibiotica en de homeopaat weet niet of je er nog wat aan hebt.. ik zat toen bij hella mentjox. website www.hellementjox.nl zij heeft mij geholpen de weerstand op pijl te houden omdat ivomec echt heel hardnekkig spul is dus moet je de weerstand op pijl houden . je mag het ook maar heel voorzichtig opvoeren maar daar heeft mijn dierenarts heel erg bij geholpen..

groetjes

Mandyv

Berichtdoor Mandyv » 29 Jan 2012, 22:59

Yes! Jacky is genezen..

Hij is weer helemaal gezond!

:D

Terug naar “Staffotheek”