schudden!

Belangrijke informatie is hier te vinden over gezondheid en ziekte, erfelijkheidskwesties, reuen / teven, aanschaf enz.
Forumregels
mary-jane
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: schudden!

Berichtdoor mary-jane » 22 Dec 2011, 21:05

als hij blijft schudden en hij blijft zijn oren kapot slaan heb je kans op een bloed oor.

en zal er uit eindelijk wel wat aan gedaan moeten worden.

want ook door het bloeden gaat het kriebelen en gaan ze ook schudden met de kop

en zo blijf je maar door gaan en zal het nooit helen

de teef van de ex van mijn vriend die hebben toen der tijd een correctie uitlaten voeren aan de oren omdat ze dit ook had
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y31/16v/received_m_mid137647757374251372bc997d0a86a69_0_zps018615a3.jpeg[/img]

[color=#0080FF][b][u]http://www.neytiri-amstaffs.com[/u][/b][/color]

annemarije
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor annemarije » 22 Dec 2011, 21:19

[quote="mary-jane"]als hij blijft schudden en hij blijft zijn oren kapot slaan heb je kans op een bloed oor.

en zal er uit eindelijk wel wat aan gedaan moeten worden.

want ook door het bloeden gaat het kriebelen en gaan ze ook schudden met de kop

en zo blijf je maar door gaan en zal het nooit helen

de teef van de ex van mijn vriend die hebben toen der tijd een correctie uitlaten voeren aan de oren omdat ze dit ook had[/quote]

Zijn oren bloeden niet! het is het uiteinde van de flappers, het puntje zeg maar!

en dat bloed ook niet! soort kleine korstjes!

hou het goed in de gaten! en hoop dat het over gaat.
[img]http://i49.tinypic.com/1zyhnyf.jpg[/img]

groetjes,

Annemarije & Fayko

annemarije
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor annemarije » 22 Dec 2011, 21:25

had net een heel verhaal getypt maar is ineens spoorloos!

stress zou hij misschien wel eens hebben, maar denk ook wel een deel oversprong gedrag, omdat meneer ook zo heerlijk uitgebreid kan gaan zitten gapen!!

angst weet ik niet! maar meneer gaat zelf bijvoorbeeld steeds door de tunnel of slurf met behendigheid! hij heeft dan ook zijn halsband om! daar heeft ie ook last van op zijn manier door er ook steeds aan te krabben! en als hij zijn tuig aan heeft er niets aan de hand is!

(maar dat is met behendigheid al helemaal niet handig)

Ik doe voorlopig geen halsband meer om en ga kijken of het dan beter wordt.

bedankt voor de reacties alvast!!!!!!
[img]http://i49.tinypic.com/1zyhnyf.jpg[/img]

groetjes,

Annemarije & Fayko

Sharon

Berichtdoor Sharon » 03 Jan 2012, 17:04

[quote="ruff-ryder"]nu ik eraan denk , sommige gaan het mss te vroeg vinden, maar mijn pup van 10 weken draagt al een harnasje, dit doe ik enkel zodat hij snel het harnas zou aanvaarden op latere leeftijd, hij hangt enkel altijd vast via zijn halsbandje , maar denk ook wel dat het mss door het harnasje is dat hij af en toe eens zit te schudden tijdens het wandelen[/quote]

Zolang je dr maag geen soort van gewicht aan doet... als je weet hoe de pootjes van een pup kunnen groeien omdat je te vroeg begint............ :huil :huil

ruff-ryder

Berichtdoor ruff-ryder » 03 Jan 2012, 17:35

[quote="Sharon"][quote="ruff-ryder"]nu ik eraan denk , sommige gaan het mss te vroeg vinden, maar mijn pup van 10 weken draagt al een harnasje, dit doe ik enkel zodat hij snel het harnas zou aanvaarden op latere leeftijd, hij hangt enkel altijd vast via zijn halsbandje , maar denk ook wel dat het mss door het harnasje is dat hij af en toe eens zit te schudden tijdens het wandelen[/quote]

Zolang je dr maag geen soort van gewicht aan doet... als je weet hoe de pootjes van een pup kunnen groeien omdat je te vroeg begint............ :huil :huil[/quote]

nene is maar een gewoon tuigje hoor, gewichten doe ik maar pas als hij volgroeit :zwaai :knipoog

of diamstaffs

Berichtdoor of diamstaffs » 04 Jan 2012, 00:19

[quote="ruff-ryder"][quote="Sharon"][quote="ruff-ryder"]nu ik eraan denk , sommige gaan het mss te vroeg vinden, maar mijn pup van 10 weken draagt al een harnasje, dit doe ik enkel zodat hij snel het harnas zou aanvaarden op latere leeftijd, hij hangt enkel altijd vast via zijn halsbandje , maar denk ook wel dat het mss door het harnasje is dat hij af en toe eens zit te schudden tijdens het wandelen[/quote]

Zolang je dr maag geen soort van gewicht aan doet... als je weet hoe de pootjes van een pup kunnen groeien omdat je te vroeg begint............ :huil :huil[/quote]

nene is maar een gewoon tuigje hoor, gewichten doe ik maar pas als hij volgroeit :zwaai :knipoog[/quote]

Wij raden bij alle pups aan om meer met harnas te werken dan met halsband...... je kan het testen he

trainen enz... zonder halsband en harnas enz enz..

Ik denk dat een pup meer met zijn pootjes zal werken inplaats van schudden bij een harnas of bandje

Terug naar “Staffotheek”