Overstap van bench naar mand

Belangrijke informatie is hier te vinden over gezondheid en ziekte, erfelijkheidskwesties, reuen / teven, aanschaf enz.
Forumregels
Chantal101
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Overstap van bench naar mand

Berichtdoor Chantal101 » 17 Feb 2012, 23:07

onze oudste hond heeft nooit in een bench gelegen, met tals resultaat. afgevreten deurposten, ingegraven bank etc.

Ons teefje zit vanaf pups af aan el in de bench, was toen ze maand of 7 was eens deurtje vergeten dicht te doen snachts maar kwam smorgens de woonkamer in en ze lag nog heeerlijk in haar huisje te slapen. als ze het te druk vindt of iets gaat ze zelf ook al in haar bench liggen. een bench is toch een huisje ,, een veilige plek voor de hondjes. maarja ik heb ook heel de bench ingepakt in donkere dekens en in de bench liggen nog 2 dikke baby dekens dus dat isvast heel fijn om in te liggen :hihi

ondanks dat onze oudste hond geen bench gwend is, gaat hij soms stiekem in de bench van ons teefje liggen :hihi

en tuurlijk, je hoeft jehondje niet constant op te sluiten, maar ik denk toch dat veel honden een bench als eigenn plekje zien, dus dat een bench nog niet zo verkeerd is. Ik zou lekker die bench aanhouden en overdag lekker in haar mandje of bench wat ze zelf wilt :D
[img]http://i45.tinypic.com/30c4l8j.jpg[/img]

Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 18 Feb 2012, 10:11

Mijn eerste 2 honden hebben nog nooit in een bench gezeten,en hebben ook niks gedaan.

Tyson heb ik wel in een bench gedaan en met 7 maanden eruit,die heeft ook niks gesloopt en met Ulla hebben we hetzelfde gedaan en die heeft een stuk plint kapot gevreten :nut daarna heeft ze niks meer gedaan.
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

Shorty_2006
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Shorty_2006 » 20 Feb 2012, 06:14

[quote="Zumvlieg"]Toen Jes ongeveer 9/10 maanden was waren we bezig met afbouwen van de bench. Uiteindelijk kon hij zeker tot 4 uurtjes alleen thuis zonder dingen te slopen en/of andere rare dingen.

Totdat ik 1 keertje een half uurtje boodschappen ging doen, kwam thuis, schoen naar de heen en weer gekauwd door die rotzak. Dus... hier niet meer zonder bench. Hij vind het niet erg om erin te liggen, en wij zijn verzekerd dat onze spullen heel blijven.

Zie er geen probleem van in.[/quote]

Jeetje 1 keertje op 1 schoen zitten kauwen en nu moet het beestje voor altijd in de bench wanneer de baas van huis is???

Je zou ook gewoon je schoenen op kunnen ruimen.

Die van mij is altijd los thuis en ligt heerlijk te genieten op de bank wanneer ik er niet ben. Heeft alleen in zn puppie tijd in de bench gezeten wanneer ik weg was, dit daarna rustig afgebouwd. Ik kan hem nu lekker overal laten, zolang er een bank staat vind meneer het goed..

Shorty_2006
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Shorty_2006 » 20 Feb 2012, 06:17

[quote="Chantal101"]onze oudste hond heeft nooit in een bench gelegen, met tals resultaat. afgevreten deurposten, ingegraven bank etc.

Ons teefje zit vanaf pups af aan el in de bench, was toen ze maand of 7 was eens deurtje vergeten dicht te doen snachts maar kwam smorgens de woonkamer in en ze lag nog heeerlijk in haar huisje te slapen. als ze het te druk vindt of iets gaat ze zelf ook al in haar bench liggen. een bench is toch een huisje ,, een veilige plek voor de hondjes. maarja ik heb ook heel de bench ingepakt in donkere dekens en in de bench liggen nog 2 dikke baby dekens dus dat isvast heel fijn om in te liggen :hihi

ondanks dat onze oudste hond geen bench gwend is, gaat hij soms stiekem in de bench van ons teefje liggen :hihi

en tuurlijk, je hoeft jehondje niet constant op te sluiten, maar ik denk toch dat veel honden een bench als eigenn plekje zien, dus dat een bench nog niet zo verkeerd is. Ik zou lekker die bench aanhouden en overdag lekker in haar mandje of bench wat ze zelf wilt :D[/quote]

Een bench is helemaal niet verkeerd zolang de hond een fatsoenlijke ''benchtraining'' heeft gehad en dat de bench nooit als straf gebruikt is. Ik heb ook een bech in de kamer staan, deurtje is al 5 jaar niet meer dichtgeweest. Het is zijn plekje en ik laat hem ook altijd met rust wanneer hij daar ligt te chillen..

Noa2011

Berichtdoor Noa2011 » 29 Feb 2012, 14:33

Noa heeft in het begin gewoon los gelopen, er staat wel een bench en ze heeft een kussen, maar als ik dan ging slapen of werken lag mevrouw op de bank.

Sinds ze aan het wisselen is en graag overal op wil kauwen zit ze 'snachts in de bench en overdag met bench in de keuken.

Gelukkig werk ik maar 26 uur, maar soms is ze toch 5 uurtjes alleen en vind ik het zelf prettig als ze wat kan rondlopen en drinken. Zolang ze mijn keukenblok niet aanvreet, mag ze daar zijn :lac .

Terug naar “Staffotheek”