Grasaar ?

Belangrijke informatie is hier te vinden over gezondheid en ziekte, erfelijkheidskwesties, reuen / teven, aanschaf enz.
Forumregels
Bomba
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Grasaar ?

Berichtdoor Bomba » 05 Jul 2012, 23:18

Vanavond wezen wandelen , begint hij inneens als een gek te niezen . Schrok me rot en gelijk naar huis gegaan . Gegoogled en las al iets over een grasaar . Da gebeld , in Dordt had er geen avonddienst dus ff naar Hendrik Ido Ambacht gereden . Had eerst thuis nog met een zaklamp in zijn neus gekeken maar zag naast irritatie niks . Zij gekeken en ze dacht dat ze wat zag maar zodra ze er met zon lange pinchet aankwam vond hij het maar niks . Lukte niet . Een prik voor de pijn / irritatie gekregen . Vroeg nog naar een grootmoederstrucje . Zij geprobeerd er met een spuit wat water in te spuiten maar lukte ook niet echt . Hij legt nu lekker op zijn deken te slapen . Morgenochtend de dierenarts bellen en waarschijnlijk krijgt hij een roesje dat ze het er dan uit kunnen halen maar las net ook al dat ze waarschijnlijk met een fotootje al kunnen zien of er wat inzit . Beste maar hopen , heb morgen al vrij geregeld voor me werk . Echt klote !

Ewald

Re: Grasaar ?

Berichtdoor Ewald » 06 Jul 2012, 05:15

sterkte

ewald

Vita
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Vita » 06 Jul 2012, 11:04

Met grasaar moet je echt uitkijken, ik probeer er zo min mogelijk in de buurt van te lopen. Helaas staat het een hoop in parken. Een grasaar gaat lopen wanneer het in de neus of op het lichaam zit en "loopt" dan door het hele lichaam en veroorzaakt een hoop overlast. Een hoop mensen weten dit niet.
[img]http://i47.tinypic.com/28lbeqr.jpg[/img]

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor ebbie » 06 Jul 2012, 12:12

[quote="Vita"]Met grasaar moet je echt uitkijken, ik probeer er zo min mogelijk in de buurt van te lopen. Helaas staat het een hoop in parken. Een grasaar gaat lopen wanneer het in de neus of op het lichaam zit en "loopt" dan door het hele lichaam en veroorzaakt een hoop overlast. Een hoop mensen weten dit niet.[/quote]

Eigenlijk nooit zo bij stil gestaan dat ze zoveel ellende kunnen uithalen, wel dat het tussen de tenen hinderlijk kan zijn....Thanks voor de waarschuwing!!!

Bomba, wens je sterkte bij de DA,...laat je even weten hoe het vergaan is?

Succes!
Carpe diém......

Bomba
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Bomba » 06 Jul 2012, 12:23

Vannacht sliep hij binnen 10 minuten als een roos . Ik zowat heel de nacht wakker geweest & meneer lag lekker te slapen . Ging een keer naar de w.c vannacht , toen werd ie ff wakker en nieste 1 keer . Vanmorgen voor 1 uur 1 keer geniest en zo te zien heeft hij er geen last meer van . Meerdere keren nog met de da gebeld . Dokter vertelde dat er bij een grasaar toch best veel bloed bij kwam kijken en omdat dit niet echt het geval was en die van gisterenavond niks duidelijk zag adviseerde ze mij het even aan te kijken nog . Fotootje kon eventueel ook niet echt duidelijkheid geven . Op advies net otrivin gehaald en in zijn neus gespoten .... Hij is nog wel wat slappies maar dat kan ook gekomen zijn door alle romslomp . Na het gesprek eten gegeven en dat hij hij zo op ...

Jason

Berichtdoor Jason » 15 Jul 2012, 19:25

Hele domme vraag, maar wat is een Grasaar? :gek

Heb er echt nog nooit van gehoord..

sandy

Berichtdoor sandy » 15 Jul 2012, 19:36

[quote="Bomba"]Vannacht sliep hij binnen 10 minuten als een roos . Ik zowat heel de nacht wakker geweest & meneer lag lekker te slapen . Ging een keer naar de w.c vannacht , toen werd ie ff wakker en nieste 1 keer . Vanmorgen voor 1 uur 1 keer geniest en zo te zien heeft hij er geen last meer van . Meerdere keren nog met de da gebeld .[b][u] Dokter vertelde dat er bij een grasaar toch best veel bloed bij kwam kijken [/u][/b]en omdat dit niet echt het geval was en die van gisterenavond niks duidelijk zag adviseerde ze mij het even aan te kijken nog . Fotootje kon eventueel ook niet echt duidelijkheid geven . Op advies net otrivin gehaald en in zijn neus gespoten .... Hij is nog wel wat slappies maar dat kan ook gekomen zijn door alle romslomp . Na het gesprek eten gegeven en dat hij hij zo op ...[/quote]

Die heb ik echt nog noooit gehoord. Mijn reu heeft 2x een grasaar gehad en daar kwam echt niet veel bloed bij kijken. :zoo

[url]http://www.hondentraining-reo.nl/grasaar.html[/url]

Terug naar “Staffotheek”