Doos probleempjes?

Belangrijke informatie is hier te vinden over gezondheid en ziekte, erfelijkheidskwesties, reuen / teven, aanschaf enz.
Forumregels
Daven
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: Doos probleempjes?

Berichtdoor Daven » 12 Jul 2016, 21:31

[quote="Inge en Bono"][quote] Note: je moet zo wie zo langs da voor spullen en advies maar dan staat er ook bij :knipoog :nut [/quote]
Nee dat staat er niet bij.... Jij raadt aan een katheter, shampoo en een spuit te halen. En oh ja; 'ff' uitleg hoe je katheteriseert. Terwijl je niet weet wat er speelt. Terwijl katheterisatie niet zomaar ff gedaan moet worden. Wat je zou moeten weten.

Als je aanraad naar da te gaan en uitleg vraagt beoordeeld hij meteen of het nodig is of niet (maw hij bekijkt wat er speelt :knipoog ) De een doet het wel de ander misschien niet :knipoog

Aaaah wat schattig; [quote] ik heb er ervaring met vrouwelijke dozen , hier zitten er ook een paar :lollz :knipoog [/quote] :roll:[/quote]

Soms ben ik best schattig :leug

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 13 Jul 2016, 08:16

[quote="Daven"][quote="Mick"]Ik vind het maar een vreemd advies....

Zou er toch voor kiezen als het nodig zou zijn dit door een kundige DA te laten doen ipv als boekhouder arts proberen te spelen!

Lijkt mij dat de gemiddelde, nee de meeste eigenaren, je advies nooit zelf zouden kunnen, laat staan willen...[/quote]

Wie ben jij om achter je pc te beoordelen of mijn da kundig is of niet :weenie

Bij mijn 2 teven heeft het prima geholpen ,dus 2 uit 2 vind ik niet ondeskundig te noemen :knipoog

wat iemand ermee doet interesseert me niet ,ik spreek uit ervaring en dat is mijn persoonlijk advies :zwaai[/quote]

Lees eens wat er staat....., want ik zeg niets over jouw DA.
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Daven

Berichtdoor Daven » 13 Jul 2016, 08:21

:knipoog Oke nu ik het over leest heb je gelijk

liek

Berichtdoor liek » 13 Jul 2016, 11:35

[quote="Daven"]Wat je ook kunt doen even een surolan flesje halen voor smetplekken en een (urine)katheter en 50 cc spuit en dan de blaas spoelen met een oplossing van malaseb (heet nu dermasezia schampoo) :knipoog

Laat je wel ff uitleggen en voordoen hoe je katheter moet plaatsen :D[/quote]

Ik mag hopen dat niemand zo stom is om dat zelf te doen. Een dierenarts is daarvoor opgeleid en om daar nou op te gaan besparen lijkt me geen goed plan. Stel dat je de blaas beschadigd.. dan zit de hond levenslang met problemen.

Daven

Berichtdoor Daven » 13 Jul 2016, 11:41

[quote="liek"][quote="Daven"]Wat je ook kunt doen even een surolan flesje halen voor smetplekken en een (urine)katheter en 50 cc spuit en dan de blaas spoelen met een oplossing van malaseb (heet nu dermasezia schampoo) :knipoog

Ik mag hopen dat niemand zo stom is om dat zelf te doen. Een dierenarts is daarvoor opgeleid en om daar nou op te gaan besparen lijkt me geen goed plan. Stel dat je de blaas beschadigd.. dan zit de hond levenslang met problemen.[/quote]

nn bedankt Liek ,ik ben dus zo stom :D Is dat ik weet dat je een goed hart hebt he :lac :lac :lac

liek

Berichtdoor liek » 13 Jul 2016, 13:03

[quote="Daven"][quote="liek"][quote="Daven"]Wat je ook kunt doen even een surolan flesje halen voor smetplekken en een (urine)katheter en 50 cc spuit en dan de blaas spoelen met een oplossing van malaseb (heet nu dermasezia schampoo) :knipoog

Ik mag hopen dat niemand zo stom is om dat zelf te doen. Een dierenarts is daarvoor opgeleid en om daar nou op te gaan besparen lijkt me geen goed plan. Stel dat je de blaas beschadigd.. dan zit de hond levenslang met problemen.[/quote]

nn bedankt Liek ,ik ben dus zo stom :D Is dat ik weet dat je een goed hart hebt he :lac :lac :lac[/quote]

Jij bent een apart geval.... Iedere andere nono gaat hopelijk niet zelf dokteren dus eigenlijk heb ik liever dat je mensen het advies geeft om naar een dierenarts te gaan ipv het zelf te doen..

Zou je dat voortaan willen doen voor mij? (puppy eyes...) :thanx

Daven

Berichtdoor Daven » 13 Jul 2016, 13:56

damn Liek je weet dat ik niet tegen je mooie puppy ogen op kan ,zal mijn best doen maar dan ook alleen voor jou :luve

liek

Berichtdoor liek » 14 Jul 2016, 12:07

[quote="Daven"]damn Liek je weet dat ik niet tegen je mooie puppy ogen op kan ,zal mijn best doen maar dan ook alleen voor jou :luve[/quote]
:cheer :ok :cheer

Daven

Berichtdoor Daven » 14 Jul 2016, 16:46

Lekker ding :knipoog :D

Terug naar “Staffotheek”