Agressie bij kinderen

Zindelijkheid? Alleen zijn? Gehoorzamen? In dit onderdeel kan je alle je vragen, weetjes en ideeën m.b.t opvoeding en gedrag kwijt.
Forumregels
sita en lady
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Re: Agressie bij kinderen

Berichtdoor sita en lady » 30 Dec 2015, 11:44

waar in de buurt woon je? als ik naar mijn dieren arts bel dat ik mijn hond in wil laten slapen, om welke reden dan ook, dan gebeurt dat vandaag nog. dan kan ik bij alle 3 de dierenartsen hier in de buurt terecht

D i e s e l
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor D i e s e l » 07 Jan 2016, 09:03

Tja,

Ik heb een goede band met mijn dierenarts en hij zal mij ook niet in de kou laten staan.

Maar hij weet ook dat ik een echte dierenvriend ben, en nooit zo'n beslissing zou nemen als het niet echt nodig zou zijn.

Jay
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Jay » 08 Jan 2016, 15:28

Ik heb toch maar weer mijn eigen dierenarts gebeld en een gesprek met de assistent gehad ,en ik heb afspraak om 6 uur krijg ik een gesprek met de dierenarts en als hij het erg genoeg vindt laat hij hem direct inslapen .

De assistent zei dat dat wel het geval zal zijn dus ben nu toch erg verdrietig en de rest van het gezin ook maar we weten dat dit beter is.

Alleen dat wachten valt me best zwaar en de gedachte dat ik hem morgen niet meer kan aaien is gewoon een rotgevoel ,zal hem zo erg missen,maar denk ook dat ik opluchting zal voelen over een tijdje heeft z,n tijd nodig denk ik .

Nu ben ik aan het bedenken en ga straks overleggen wat we doen met jay als hij overleden is ,maar dat komt goed.

Bedankt iedereen voor het meedenken en het niet veroordelen .

Nick's Mate
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Nick's Mate » 08 Jan 2016, 19:38

Jay,

Gelukkig heeft de dierenarts jouw verhaal uiteindelijk dan toch serieus genomen!

Het klinkt een beetje raar maar ik ben blij voor je dat er een einde komt (of inmiddels al is gekomen) aan de moeilijke thuissituatie.

Ik wens je veel sterkte de komende tijd.

nicksken
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor nicksken » 08 Jan 2016, 21:38

Heel veel sterkte!
[img]http://i92.photobucket.com/albums/l17/jannicksken/DSCN0648-1-1.jpg[/img]

13/01/2008-06/08/2009

banjo

Berichtdoor banjo » 12 Jan 2016, 16:16

naar een betere wereld sturen ,einde

Noa
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Noa » 14 Jan 2016, 22:54

Is het echt willen aanvallen of op een speelse manier bijten? Voordat je een beslissing als inslapen maakt zou ik eerst eens te rade gaan bij iemand die verstand heeft van dit gedrag. Ik kan en wil je best de naam van een goede gedragscoach geven die verstand heeft van deze honden. Maar zie dat dit topic al weer even geleden is. Hoe gaat het nu?

Terug naar “Opvoeding en gedrag”