Welke brokken adviseren jullie mij.

Wissel hier je ervaringen uit met anderen over alles wat met (brokken)voeding te maken heeft. Ook medische dingen kunnen hier besproken worden. Bij twijfel altijd een dierenarts inschakelen!
Forumregels
Blue Rising Star
Flapuit
Flapuit

Berichtdoor Blue Rising Star » 23 Okt 2007, 16:30

Ik geef mijn honden (en pups) ook Cavom. :goe Al jaren, en ben hier super tevreden mee. Ze vinden het lekker en hebben een glanzende vacht. Het is een natuurlijke en geperste brok dus je kunt er ook nog is vers bij geven. Je hoeft er niet veel van te geven, dus ze poepen er ook niet enorm van en hebben een stevige keutel. :knipoog

www.cavom.nl
Groetjes, Sarah

[img]http://i121.photobucket.com/albums/o218/BlueRisingStar/Onderschrift2014_zps5812902d.jpg[/img]

[b]"Amstaffs with Attitude since 2004"[/b]

annemiek
Kookstaff
Kookstaff

Berichtdoor annemiek » 23 Okt 2007, 16:36

Hier farm Food eigenlijk het zelfde idee als Cavom!
Eerlijk ik hoef nooit meer een andere brok in huis en je kan er makkelijk vers bij voeren :knipoog

www.farmfood.nl
[img]http://i162.photobucket.com/albums/t248/annemiek_2007/onderschrift-3.jpg[/img]

Groetjes Annemieke

ella46
Barbiestaff
Barbiestaff

Berichtdoor ella46 » 23 Okt 2007, 18:09

Als ik je een tip mag geven: probeer geen exclusieve brokken van een of ander geweldig merk en een geweldige kwaliteit uit bijvoorbeel de VS of Canada. Ik heb dit ook geprobeerd en je ondervindt bijna altijd wel leveringsproblemen e.d.
Ik ondervond zelfs nog met Orijen (toch wel redelijk verkrijgbaar in NL ) problemen. Bestellen duurde 3/4 weken vanuit NL :gek en als ik het af zou gaan halen bij Pets Family kostte het me 85 euro voor 13 kilo omdat die winkel de prijzen niet aanpaste aan de landelijke prijsdaling. Kortom veel te gedoe om wat brokken te krijgen en ik weiger gewoon om bij een nederlandse firma 3/4 weken voordat ik het nodig heb iets te bestellen. Ik voer op wat ik nog aan Orijen heb en daarna haal ik wel een geperste brok waarbij ik geen leveringsproblemen heb :t. Ik voer toch voornamelijk vers, dus die 3 ochtenden per week dat hij brokken krijgt zal hij ook van een beetje afwisseling (wat vanaf volgende week hopelijk niet meer nodig is) niet dood gaan.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v73/ellaversa/Onderschrift-1.jpg[/img]

Vollgesunde, leistungsfähige Tiere, von harter Verfassung, scharfen Sinnen und festem Wesen, arbeitsfreudig, dazu aber auch körperlich und seelisch zur Arbeit geeignet.

Eliza

Berichtdoor Eliza » 23 Okt 2007, 18:20

Ik vind de Prins brok een goede brok

Bindy

Berichtdoor Bindy » 25 Okt 2007, 08:41

Wij geven nutro

Eva Cnossen
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Eva Cnossen » 25 Okt 2007, 10:15

Wij voeren onze honden Prins super.
Het is een goed betaalbare brok waar onze honden het al jaren goed op doen. :goe
Je kunt het grote- en middelgrote honden vanaf 8 weken geven, en kleine honden vanaf 6 maanden.
Het is voer voor de actieve hond.

Groetjes Eli, Eva, Chico, Zamu, Koetje, Kat en Muis

ens
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor ens » 25 Okt 2007, 15:02

cavon met smuldier
[img]http://i166.photobucket.com/albums/u83/Ens05/bannerhond.jpg[/img]

doe alles wat je wil,je leeft maar 1 keer

capo

Berichtdoor capo » 27 Okt 2007, 03:10

ik geef zelf Pro Plan...en ik capo (en iedere andere hond waarvan ik weet dat die dat krijgt) doet het er fantastisch op..maar je zegt dat je niet teveel geld wilt uitgeven aan voer vor de hond, maar weet wel dat het voer dat je geeft een hele belangrijke basis is voor de hond zijn gezondheid.

Je kunt natuurlijk ook goedkoop voed geven maar kijk dan niet raar op als je hond meerdere keren per jaar naar de dierenarts moet om "relatief" kleine gezondsheidproblemen.

Als je het mij vraagt, investeer voldoende geld in het voer van je hond....je krijgt er ook kwaliteit voor terug....en hebt beslist meer plezier met je hond...

succes

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Welke brokken adviseren jullie mij.

Berichtdoor ebbie » 26 Feb 2016, 20:32

Eukanuba Lamb and Rice, ik voer de brokken overigens nat, laat ze in de morgen in water weken tot de avondmaaltijd en in de avond weken voor het ontbijt,...scheelt weer uitzetten in de maag.

Was ooit een tip van de DA, hebben ze sneller een voldaan gevoel.

Chels d'r vacht glanst als een blote kont in de maneschijn, soms mix ik er wat kipfilet of gekookt ei door, handje sperziebonen dat stelt madame ook wel op prijs zo nu en dan.
Carpe diém......

Terug naar “Medisch en voeding”