Welke brokken adviseren jullie mij.

Wissel hier je ervaringen uit met anderen over alles wat met (brokken)voeding te maken heeft. Ook medische dingen kunnen hier besproken worden. Bij twijfel altijd een dierenarts inschakelen!
Forumregels
cynthia

Welke brokken adviseren jullie mij.

Berichtdoor cynthia » 22 Okt 2007, 11:26

ik wilde even weten welk brokvoer jullie adviseren voor een pup. Waarschijnlijk is dit onderwerp al lang de site gepasseerd maar nog niet tegengekomen.
Ben al heel internet aan het doorspitten en kwam het merk Cavom tegen. Nog nooit van gehoord. Uit reactie's af te lezen een goede en betaalbare brok. Hebben jullie nog goede tips voor mij? Ik wil mijn hond ook zo nu en dan een vers stukje vlees geven en heb de BARF site doorgespit.

groetjes,
Cynthia

BloodLine

Berichtdoor BloodLine » 22 Okt 2007, 11:43

Ik geef mijn honden vanaf pup Cavom nooit problemen mee gehad. :goe
Alleen de volwassen brokken van cavom vind ik 3x niks,
dus geef ik nu carocroc en misschien ga ik later over op de Proplan.

Groetjes :zwaai

topladybeau

Berichtdoor topladybeau » 22 Okt 2007, 17:10

ik geef mijn honden van pup af aan royal canin en ben daar ook nooit vanaf gegaan, mijn volwassen honden krijgen ook royal canin.
ben er ook erg tevreden over.

groetjes noëlla

antoine
Gezellige Staff
Gezellige Staff

brokken

Berichtdoor antoine » 22 Okt 2007, 17:26

Ik geef onze stafford greenheart premiums, dit bevalt ons prima een prachtig glanzende vacht. lees eerst de site van Greenhearts maar eens
[img]http://i305.photobucket.com/albums/nn237/antonie_photo/bg-logojpg3-1.jpg[/img]

kevin

Berichtdoor kevin » 22 Okt 2007, 20:26

Wij geven sinds een half jaartje Farmfood en heb hier niks dan goeds over te melden.
Tyson vind het sowieso lekkerder dan andere brokken en het is goed te combineren met een keertje vers.
De prijs valt ook goed mee maar wat me vooral opviel is dat hij veel rustiger is geworden sinds hij Farmfood krijgt en dat is zowel voor ons als voor hem heel prettig!

silvia-wesley

Berichtdoor silvia-wesley » 22 Okt 2007, 20:28

ik geef men hond canex
ik vind het een schitterende voeding
onze figo heeft een mooie blinkende vacht
heb er echt geen klachten van
ze brengen deze voeding ook naar huis
groeten

cleopatra
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor cleopatra » 22 Okt 2007, 20:53

normaal gezien geven wij onze hondjes altijd duck (kvv), maar er staat overdag altijd 1 bak met Hill's ( moet toch de zak opmaken :D )

als je een hond hebt met een goede stoelgang en zonder huidproblemen kunnen wij je zeker hill's puppy chicken aanraden....

echter toen cleo ouder werd, werd haar stoelgang dusdanig slecht da we zijn overgestapt op duck...

en eerlijk is eerlijk ook juul deed het goed op hill's puppy, maar op duck doet tie het nog beter.... :zwaai

Lubbe176

Berichtdoor Lubbe176 » 22 Okt 2007, 21:50

Eukanuba Lamb and Rice... doet ie het super op..

cynthia

Berichtdoor cynthia » 23 Okt 2007, 11:33

haaha zo te zien komen meerdere brokken goed uit de bus. Hoe bouw je zijn huidige voeding bij de fokker af? Zeker beetje bij beetje het nieuwe voer aanbieden in combinatie met zijn huidige. Mijn puppy krijgt nu Royal canin en ik wil niet krenterig doen, maar als ik zo de prijzen zie op internet dan zit er best een prijskaartje aan. Wil ook wat afwisseling erin brengen.

Groetjes

angel_roosje

Berichtdoor angel_roosje » 23 Okt 2007, 16:24

Farhan heeft nu hill's z/d vanwege zijn allergie...

Baloe kreeg/krijgt ook royal canin...

Terug naar “Medisch en voeding”