Stram/manken na opstaan

Wissel hier je ervaringen uit met anderen over alles wat met (brokken)voeding te maken heeft. Ook medische dingen kunnen hier besproken worden. Bij twijfel altijd een dierenarts inschakelen!
Forumregels
johnny
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Re: Stram/manken na opstaan

Berichtdoor johnny » 23 Jan 2015, 22:53

Zie het eigenlijk niet zitten om hem een of andere drug te geven zodat hij rustig word.

Ik moet denk ik nog een week of 3 rust houden met hem, en dan weer heel rustig aan alles weer opbouwen.

Kijk er echt naar uit om weer flinke wandelingen met m'n maat te maken. En dat Terror weer lekker gek kan doen. Maar ik verwacht dat dit nog wel een tijdje zal duren

dragonlady
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor dragonlady » 24 Feb 2015, 19:42

:D Drama he? Controle foto was goed en we mogen inmiddels weer grotere rondes doen. Ik heb ook veel hersenwerk met hem gedaan en ik moet zeggen het viel niet mee voor hem om het rustig aan te doen. Nu het zoveel heeft geregend de afgelopen tijd ben ik lekker met hem naar het bos gegaan want dan is er geen kip. Hij wist even niet hoe hij het had, heel hard rennen, rondjes draaien en achterlijk doen. Heb zelf net ook wat meer bewegelijkheid door een ontsteking aan mijn SI-gewricht waar ik een half jaar mee heb gelopen, morgen nieuwe hardloopschoenen halen en dan saampjes gaan beginnen met trainen!

Veel succes met het herstel van Terror!
[img]http://pdgm.pitapata.com/TikiPic.php/euMEvKm.jpg[/img][img]http://pdgm.pitapata.com/euMEp2.png[/img]

johnny
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor johnny » 24 Feb 2015, 20:40

Met Terror gaat het nu ook goed. Maar 2 weken geleden liep hij nog steeds mank. Dus ben terug gegaan naar de dierenarts, die zei dat het kraakbeen nog niet goed was hersteld. Hij heeft me toen trocoxil mee gegeven en hij heeft Terror een spuitje met anabole steroïden gegeven.

Nu gaat het lopen echt al goed en zijn nu al wat langere wandelingen aan het maken. Over 4 weken moet ik weer bij de dierenarts zijn. Maar heb er nu weer vertrouwen in dat alles goed komt.

Mooi dat het met je hond ook beter gaat. Het is zeker weer fijn om meer met m te mogen doen.

Terug naar “Medisch en voeding”