Beste redelijk betaalbare brokken suggesties aub

Wissel hier je ervaringen uit met anderen over alles wat met (brokken)voeding te maken heeft. Ook medische dingen kunnen hier besproken worden. Bij twijfel altijd een dierenarts inschakelen!
Forumregels
sveta
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Beste redelijk betaalbare brokken suggesties aub

Berichtdoor sveta » 18 Nov 2014, 22:00

Ik geef Orijen 6 fish hier 3 honden. Eentje die het nodig heeft, omdat ze anders allergie heeft, zij doet het er super op. Poept 2 keer en sommige dagen zelfs 1 per dag. Ik heb me staff nog op geen een voer zo goed zien doen als op Orijen, zelfs niet op KVV.

Nu zijn die andere 2 echte veel vraten, eten werkelijk alles en kunnen alles verdragen. Orijen daar doen ze het beide echt slecht op, poepen echt bergen 3 keer per dag, met regelmaat diarree. Eentje krijgt er mooie glanzende vacht van terwijl de derde hele doffe vacht heeft van dit voer.

Je moet net het voer voer vinden dat aansluit bij jou hond.

Heb al veel geprobeerd maar blijf bij Dog lovers gold en Orijen erg tevreden over.
[img]http://i1320.photobucket.com/albums/u521/3sveta0/b9e63da3-d02c-459d-bb3a-cea4f9dfd08b_zps2fcfdda5.jpg[/img]

[b][color=#BF00BF] "R.I.P Luna & Easy" Voor altijd in mijn hart, bedankt voor alles. [/color][/b]

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 18 Nov 2014, 23:27

[quote="mau_."]hij krijgt 2x een bakje, en in zo'n bakje zit zo'n 170gr, dus in totaal 340g/dag. Hij weegt 17kg, volgens de site zou ik tussen de 150 en 240g per dag moeten geven... er daagt mij hier iets! :D

hij is inderdaad wat bijgekomen ja... miljaar dat er zoveel verschil kan zitten op die brokken (facepalm), had ik nog niet eerder voor gehad.[/quote]

Hahaha ja dan kakt een hond molshopen, ook op Orijen :hihi
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 19 Nov 2014, 09:43

[quote="mau_."]hij krijgt 2x een bakje, en in zo'n bakje zit zo'n 170gr, dus in totaal 340g/dag. Hij weegt 17kg, volgens de site zou ik tussen de 150 en 240g per dag moeten geven... [b]er daagt mij hier iets[/b]! :D

hij is inderdaad wat bijgekomen ja... miljaar dat er zoveel verschil kan zitten op die brokken (facepalm), had ik nog niet eerder voor gehad.[/quote]

:hihi Dat je in de toekomst de helft goedkoper uit zal zijn voor orijen :hihi

Vigo weegt 17 kg en krijgt als hij op brok staat krijgt hij ongeveer 200 gram brokken per dag,krijgt hij kvv dan doe ik 200x2 en krijgt hij 400 gram kvv.

mau_.
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor mau_. » 20 Nov 2014, 08:03

ja, een stuk goedkoper zo ja, hahaha :oops:

Terug naar “Medisch en voeding”