Funky: Stomp Pyometra

Wissel hier je ervaringen uit met anderen over alles wat met (brokken)voeding te maken heeft. Ook medische dingen kunnen hier besproken worden. Bij twijfel altijd een dierenarts inschakelen!
Forumregels
wrc
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Funky: Stomp Pyometra

Berichtdoor wrc » 20 Jan 2015, 13:27

Jeetje war is dat schrikken! gelukkig is ze er nog!!! veel beterschap bij haar herstel.
I've got the scars to prove it

Only the strong survive.....

Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Marysia1982 » 20 Jan 2015, 13:56

Wat een bizar verhaal! En wat een geluk heeft ze eigenlijk gehad!

En ze is er nog! :D Veel beterschap!

liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor liek » 20 Jan 2015, 14:50

Jeetje... heftig!!

Goed dat je om een echo vroeg toen je weer terug ging naar de DA.. Je moet er toch niet aan denken dat je bleef aanklooien met nog een AB..

Hopelijk is ze snel weer helemaal hersteld en komt het niet meer terug!

Bentley4713
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Bentley4713 » 20 Jan 2015, 17:59

Jemig, wat een heftig verhaal. Gelukkig gaat het goed. Hopen dat ze nog heel wat jaren bij je mag zijn.

Sent from my iPhone using Tapatalk
[color=#FF40BF]Bentley 04-07-2013[/color]

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 20 Jan 2015, 18:03

Jezum :ig Écht hoor, ik ben blij dat het niet van die pieperds zijn, maar dat kan ook goed klote zijn!!

Gelukkig, ze is er nog, geniet van jouw soulmate! :bl
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor ebbie » 20 Jan 2015, 20:51

Wens je kanjer een heel voorspoedig herstel toe :knipoog
Carpe diém......

mau_.

Berichtdoor mau_. » 20 Jan 2015, 21:01

wtf! ook echt, zo'n berg weefsel zeg :(

't is inderdaad erg verradelijk als ze ouder worden, wij dachten op een bepaald moment ook bij onze hond van 'ah, ze is ouder aan het worden, logisch dat ze niet zoveel meer wil wandelen' en toen bleek dat ze al een hele tijd met darmproblemen rond liep. Wat goed dat je de reflex hebt gehad om een echo te laten doen. En idd, die uren zijn de hell, zeker als je weet dat er misschien een euthanasie vraag komt, been there.

heel veel beterschap voor de dame!

irwi
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor irwi » 20 Jan 2015, 23:08

wat een verhaal zeg wat zal je geschrokken zijn. Dat je het nooit geweten hebt is normaal want het ligt absoluut niet in de lijn der verwachtingen. Ik zou het met Noa ook hebben, die ook alweer bijna 10 jaar is, van dat zijn ouderdomskwaaltjes. Ben blij voor jullie dat het zo te zien allemaal weer is goedgekomen. Moet wel zeggen ze komen op een leeftijd dat je gaat denken doe ik ze hier nog wel een plezier mee....... Dat is het nadeel van oudere honden.

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 20 Jan 2015, 23:18

[quote="liek"]Jeetje... heftig!!

Goed dat je om een echo vroeg toen je weer terug ging naar de DA.. Je moet er toch niet aan denken dat je bleef aanklooien met nog een AB..

Hopelijk is ze snel weer helemaal hersteld en komt het niet meer terug![/quote]

Ja klopt liek, het bewust zijn op je honden, het daardoor gericht de klachten aan kunnen geven en aangeven dat je een echo wil, dat hielp. Het leuke was dat de da dit ook nog specifiek aangaf, wel eerlijk ook van hem. Ben blij dat het zo liep en dat ik mijn hondje hierdoor nog heb :knipoog
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 20 Jan 2015, 23:28

[quote="irwi"]wat een verhaal zeg wat zal je geschrokken zijn. Dat je het nooit geweten hebt is normaal want het ligt absoluut niet in de lijn der verwachtingen. Ik zou het met Noa ook hebben, die ook alweer bijna 10 jaar is, van dat zijn ouderdomskwaaltjes. Ben blij voor jullie dat het zo te zien allemaal weer is goedgekomen. Moet wel zeggen ze komen op een leeftijd dat je gaat denken doe ik ze hier nog wel een plezier mee....... Dat is het nadeel van oudere honden.[/quote]

Jah, is idd een dilemma, in hoeverre doe je een oudere hond hier nog een plezier mee. In dit geval van Funky; het is een hondje wat op haar leeftijd van 9.5 jaar nog niet een oude hond te noemen is in haar doen en laten. Haar revalidatie loopt ook echt voorspoedig, gelukkig!

Maar voor mij staat wel vast dat mocht dit weer terugkomen in de toekomst, ik haar niet nog weer een operatie aandoe, dat zal heel verdrietig zijn, zij is van al mijn honden die ik tot nu toe had, echt zo mijn soul maatje, maar reëel bekeken; door blijven dokteren is niet iets wat ik zie als in het belang van de hond.
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Terug naar “Medisch en voeding”