kayla operatie 3

Wissel hier je ervaringen uit met anderen over alles wat met (brokken)voeding te maken heeft. Ook medische dingen kunnen hier besproken worden. Bij twijfel altijd een dierenarts inschakelen!
Forumregels
Kayla
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

kayla operatie 3

Berichtdoor Kayla » 22 Jan 2015, 10:25

Vorige week vrijdag hebben we foto's gemaakt van de rechterknie.

De knie is al overvult wat dus inhoudt dat er zeker al wat speelt in de knie, bij aanraking doet t kayla ook pijn.

Of de knieband al volledig kapot is weten we niet.

Zojuist contact gehad met de artsen van t binnenhof in almkerk, en de operatie staat gepland op dinsdag 11 februari.

Haar linkerknie is al sterk genoeg om de operatie te ondergaan, hoe eerder we gaan opereren hoe minder schade we krijgen in deze knie..

Het zal weer een lang herstel gaan worden maar hopelijk zijn we dan van de ellende af.
[img]http://i50.tinypic.com/2qdcqwg.png[/img]

Groetjes Patrick,Birgit, Alysha en een pootje van Kayla en Ziva

nicksken
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: kayla operatie 3

Berichtdoor nicksken » 22 Jan 2015, 10:56

O jee :( veel moed en sterkte en hopen dat hierna alle problemen opgelost zijn!
[img]http://i92.photobucket.com/albums/l17/jannicksken/DSCN0648-1-1.jpg[/img]

13/01/2008-06/08/2009

Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 22 Jan 2015, 12:00

Nu maar hopen dat het de laatste keer zal zijn!!

Sterkte!!
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 22 Jan 2015, 13:11

Als ik dit zo lees dan kom bij de vraag naar boven,zou ik bezig blijven met opereren. Ik bedoel dit niet verkeerd maar wat

een ellende steeds.

Kayla is zeker verzekerd? Mijn honden niet maar ik weet echt niet wat ik zou doen in het belang van mijn hond, uit financieel oogpunt,ik heb grenzen hoe ver ik ga bij een huisdier en ik wil honden die normaal functioneren.

Maar heel veel sterkte met de operatie en ik hoop echt voor Kayla dat dit de laatste operatie is.

Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 22 Jan 2015, 13:17

[quote="Toska"]Als ik dit zo lees dan kom bij de vraag naar boven,zou ik bezig blijven met opereren. Ik bedoel dit niet verkeerd maar wat

een ellende steeds.

Kayla is zeker verzekerd? Mijn honden niet maar ik weet echt niet wat ik zou doen in het belang van mijn hond, uit financieel oogpunt,ik heb grenzen hoe ver ik ga bij een huisdier en ik wil honden die normaal functioneren.

Maar heel veel sterkte met de operatie en ik hoop echt voor Kayla dat dit de laatste operatie is.[/quote]

Ook jij hebt je grenzen verlegd :knipoog

Net als ik hoor :knipoog

En mijn honden zijn niet verzekerd!
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 22 Jan 2015, 13:54

[quote="Dark_angel_marjo"]
Ook jij hebt je grenzen verlegd :knipoog

Net als ik hoor :knipoog

En mijn honden zijn niet verzekerd![/quote]

Ja dat heb ik zeker en ik weet als mijn honden op hun eind komen dat ik waarschijnlijk nog tig onderzoekjes zal laten doen om zeker te weten dat het hun tijd is,dat heeft mij altijd handen vol geld gekost.

Maar ik weet echt niet hoe ver ik zou gaan met een hond die zoveel klachten aan het bewegingsapparaat heeft waarvan

het lijkt dat het een straatje zonder eind is.

Trouwens wat Vigo betreft die laat ik nooit meer opereren aan zijn darmen,voor mij is 3x de max en ik vraag mij wel

eens af of ik er goed aan gedaan heb,een onzekere hond,hij kan nooit loslopen omdat hij anders weer gaat vreten,dat was eigenlijk ook niet wat ik in gedachten had.

We verleggen inderdaad steeds onze grenzen en ook ik moet ervoor waken dat ik handel in belang van de hond.

Kayla
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Kayla » 22 Jan 2015, 13:58

Kayla is inderdaad (gelukkig) verzekerd.

We hebben bij kayla de pech gehad dat haar eerste operatie op links niet goed is gegaan, de 2e operatie is helemaal goed gegaan en het is weer een hond die zin heeft in t leven.

Tijdje geleden zagen we wanneer ze teveel had gedaan dat ze met rechts begon te manken en ook niet zonder pijnstillers kan.

De aankomende operatie wordt haar rechterknie, waarna als goed is haar beweging apparaat weer helemaal goed moet zijn. Doordat de 2e operatie zo goed is gegaan hebben we er veel vertrouwen in dat dit het laatste zou zijn.

En als de operatie nou weer op links was geweest waren we ook niet verder gegaan
[img]http://i50.tinypic.com/2qdcqwg.png[/img]

Groetjes Patrick,Birgit, Alysha en een pootje van Kayla en Ziva

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 22 Jan 2015, 14:23

[quote="Kayla"]Kayla is inderdaad (gelukkig) verzekerd.

We hebben bij kayla de pech gehad dat haar eerste operatie op links niet goed is gegaan, de 2e operatie is helemaal goed gegaan en het is weer een hond die zin heeft in t leven.

Tijdje geleden zagen we wanneer ze teveel had gedaan dat ze met rechts begon te manken en ook niet zonder pijnstillers kan.

De aankomende operatie wordt haar rechterknie, waarna als goed is haar beweging apparaat weer helemaal goed moet zijn. Doordat de 2e operatie zo goed is gegaan hebben we er veel vertrouwen in dat dit het laatste zou zijn.

En als de operatie nou weer op links was geweest waren we ook niet verder gegaan[/quote]

Gelukkig ben je goed verzekerd en laten we hopen dat het in Kayla haar geval,drie maal is scheeprecht is. :knipoog

monky555

Berichtdoor monky555 » 22 Jan 2015, 14:26

Ik heb dit ook allemaal mee gemaakt. Monky is ruim 11 geworden, maar ik doe dit nooit meer. Die hond heeft zoveel geleden, en hij heeft de rest van zijn leven heel veel pijn gehad. Monky ging van LPC naar kruisband, kruisband, miniscus, hernia, maagklachten van alle zooi die ik er jaar in jaar uit in moest proppen. En die Staffie's kunnen zoveel hebben, Monky was altijd vrolijk.

Maar toen mijn teef HD-D met vergroeide achterpoten bleek te hebben. Zei ik toch echt nee bedankt, we zien het wel. Gelukkig is ze nog 9 jaar en 10 maanden geworden, waarvan maar 1 jaar op pijnstillers. Ik ga nooit meer zover als met Monky, wat een ellende was dat!!

Desondanks heel veel sterkte voor kayla :knipoog
Groetjes van Nicole

en :paw :paw van Iza (Peludo) & Lila (AST)

[color=#0000FF]R.I.P. Monky AST,

09-07-2000 / 17-11-2011 [/color]

[color=#FF0080]R.I.P. Sara GR,

03-11-2000 / 09-01-2012 [/color]

[color=#FF40FF] R.I.P. Amy AST,

18-08-2004 / 18-06-2014 [/color]

[color=#0080FF]R.I.P. Rio RWx,

25-05-2009 / 14-08-2014[/color]

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 27 Jan 2015, 19:41

Hoe is het nu met de eerdere verdenking van Reuma bij Kayla?
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Terug naar “Medisch en voeding”