Blijft haren

Benches, halsbanden, hondenmanden en alles wat met verzorging te maken heeft kan je hier kwijt. Vragen over het uiterlijk van je hond? Of van de staff in het algemeen stel ze hier.
Forumregels
Senna

Re: Blijft haren

Berichtdoor Senna » 28 Jul 2013, 11:51

Senna haarde ook enorm en het hele jaar door.

Wij geven nu [b]1 visolie pilletje per maaltijd[/b] (2x per dag, aangeraden door de dermatoloog) en het probleem is helemaal opgelost.

Mooie glans, praktisch geen losse haren meer. Geen jeuk, waarschijnlijk door de droge huid die ze had.

Helemaal goed nu. Die pilletjes halen we gewoon bij de drogist. En ze zijn nog lekker ook blijkbaar :)

Het is overigens heel slecht om je hond veel te borstelen of vaak te wassen met zeep.

Senna is nu 2 jaar en 3 maanden, heb er maar 1x met zeep gewassen toen ze in een drol was gaan liggen. Normaal alleen met water wat afspoelen.

Criminalmindz

Berichtdoor Criminalmindz » 28 Jul 2013, 13:10

Thankyou!

Black_Pineapple

Berichtdoor Black_Pineapple » 02 Dec 2013, 23:27

[quote="Senna"]Senna haarde ook enorm en het hele jaar door.

Wij geven nu [b]1 visolie pilletje per maaltijd[/b] (2x per dag, aangeraden door de dermatoloog) en het probleem is helemaal opgelost.

Mooie glans, praktisch geen losse haren meer. Geen jeuk, waarschijnlijk door de droge huid die ze had.

Helemaal goed nu. Die pilletjes halen we gewoon bij de drogist. En ze zijn nog lekker ook blijkbaar :)

Het is overigens heel slecht om je hond veel te borstelen of vaak te wassen met zeep.

Senna is nu 2 jaar en 3 maanden, heb er maar 1x met zeep gewassen toen ze in een drol was gaan liggen. Normaal alleen met water wat afspoelen.[/quote]

Gewoon de pilletjes die eigenlijk voor de mens zijn bedoeld?

Is dit niet schadelijk ofzo anders ga ik dat ook eens proberen.

Ik heb geen witte hond, maar als ik hem lekker ruig aai vliegen de haren er al af hihi

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 03 Dec 2013, 17:31

Ik geef zelf inderdaad af en toe visolie voor mensen. Wel alleen omega 3, Liz krijgt barf, in haar voeding zit omega 6 genoeg.

Ik weet niet wat jouw hond eet? Aan brok toevoegen zou ik niet zo gauw doen, den ik, maar geen onderbouwing daarvoor :knipoog
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

Black_Pineapple

Berichtdoor Black_Pineapple » 04 Dec 2013, 17:08

[quote="Inge en Bono"]Ik geef zelf inderdaad af en toe visolie voor mensen. Wel alleen omega 3, Liz krijgt barf, in haar voeding zit omega 6 genoeg.

Ik weet niet wat jouw hond eet? Aan brok toevoegen zou ik niet zo gauw doen, den ik, maar geen onderbouwing daarvoor :knipoog[/quote]

Dan zoek ik nog even meer info erover op, Ik geef brok namelijk :D

wallie61
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor wallie61 » 04 Dec 2013, 18:14

Ik geef Bella elke week een verse (ingevroren) haring
[img]http://i785.photobucket.com/albums/yy133/w-poort-rs/Untitled-1_zpsfd0a384d.jpg[/img]

Terug naar “Uiterlijk en verzorging”