Couperen

Benches, halsbanden, hondenmanden en alles wat met verzorging te maken heeft kan je hier kwijt. Vragen over het uiterlijk van je hond? Of van de staff in het algemeen stel ze hier.
Forumregels
Toska

Re: Couperen

Berichtdoor Toska » 12 Jun 2013, 07:44

[quote="ilona&kira"]Misschien omdat ze geen reclame willen maken voor iets wat verboden is in ons land?![/quote]
Kan ze geen ongelijk geven,koop je een gecoupeerde hond kan je geen shows of wat dan ook bezoeken,koop je een

hond zonder stamboom dan ben je in veel landen niet welkom.

Het zou misschien beter zijn dat er ook een verbod komt om gecoupeerde honden uit het buitenland in te voeren,is ook weer allemaal

zo dubbel hier mag het niet maar je mag ze wel gecoupeerd uit het buitenland halen. :nut

Of zeg ik nu iets heel doms :weenie

Chantal101
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Couperen

Berichtdoor Chantal101 » 12 Jun 2013, 07:48

[quote="irwi"]Dat is de regel die de evenementen maker nu opstelt om zichzelf te beschermen.

Op een FCI show zal je er geen last van hebben dat je er als bezoeker met een gecoupeerde hond bent. Bij de PBCN is er toen ik nog in het bestuur zat ook nog nooit een controle geweest of hebben we ook nog nooit hier een officieel schrijven over gehad.[u] Dit komt denk ik omdat het bij de PBCN en FCI meer uitzondering dan regel is. Bij bijv. de bully show, ik was laatst in de Rijnhal, dan is het uitzonderlijk dat jehond niet gecoupeerd wordt en dat willen ze niet toestaan anders dan is het hele coupeerverbod een lachtertje. [/u]En dan gaan de molentjes draaien.[/quote]

Ja ik denk dat ook dat dit het is..
[img]http://i45.tinypic.com/30c4l8j.jpg[/img]

Terug naar “Uiterlijk en verzorging”