last van de gewrichten..supplementen

Benches, halsbanden, hondenmanden en alles wat met verzorging te maken heeft kan je hier kwijt. Vragen over het uiterlijk van je hond? Of van de staff in het algemeen stel ze hier.
Forumregels
Staffordlover*
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Re: last van de gewrichten..supplementen

Berichtdoor Staffordlover* » 02 Feb 2014, 19:31

[quote="monky555"]Hoe zwaar is ze?

Zou haar 2 weken deze dosis geven en daarna pas afbouwen, het is namelijk ook ontstekingsremmend. Iets wat ze nu wel even kan gebruiken :knipoog[/quote]

oh daar had ik nog niet bij nagedacht eigenlijk...ze krijgt trouwens 70MG in de ochtend en avond had verkeerd gekeken :roll: Ze is rond de 32/33 kilo en ja ze kan wel wat kilo's eraf....wel 7 kilo maar goed ze is al een aantal weken in huis met weinig beweging want met zere gewrichten en de kou wandelen lijkt mij ook niet zo'n goed plan..

@tosca jeetje wat sneu, nee ze lijd er verder niet onder eigenlijk ze was al beledigd want normaal wandel ik altijd in het weekend met haar in het park (op tijden dat er niemand is) en dat heb ik dus ook niet gedaan. De schrik zit er toch wel in..

dragonlady
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor dragonlady » 04 Feb 2014, 12:28

Ahh gossie, wat een hoop dingen ineens allemaal. Hopelijk valt het allemaal mee met het hartfilmpje straks, sterkte!
[img]http://pdgm.pitapata.com/TikiPic.php/euMEvKm.jpg[/img][img]http://pdgm.pitapata.com/euMEp2.png[/img]

Staffordlover*
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Staffordlover* » 06 Feb 2014, 19:18

[quote="dragonlady"]Ahh gossie, wat een hoop dingen ineens allemaal. Hopelijk valt het allemaal mee met het hartfilmpje straks, sterkte![/quote]

dankje! ik hoop het ook, heb gebeld en zou eventueel volgende week maandag niet maar week daarna kunnen, kan helaas geen vrij nemen van werk :(

Terug naar “Uiterlijk en verzorging”