Interesse bestellen MAG?

Benches, halsbanden, hondenmanden en alles wat met verzorging te maken heeft kan je hier kwijt. Vragen over het uiterlijk van je hond? Of van de staff in het algemeen stel ze hier.
Forumregels
Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Interesse bestellen MAG?

Berichtdoor Zumvlieg » 24 Okt 2014, 10:04

Ik begrijp wel dat de bestelling is geannuleerd... Pfff wat een ellende zeg iedere keer :hum

Lies
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lies » 24 Okt 2014, 11:15

Je weet bijna niet meer waar je moet bestellen :nut . Bij de 1 duurt het een eeuwigheid, bij de ander is de stof niet goed. Ik dacht nu goed te doen met 2 strongstuff banden, roesten ze allebei al binnen een week :ig . Dan mail je daarover en doettie of hij er nog nooit van heeft gehoord. Vervolgens hoor je niks meer.

De volgende keer maar El Perro proberen. Buff schijnt bij de 1 wel te roesten en de ander niet(net als strongstuff)....
[img]http://i209.photobucket.com/albums/bb152/Annelies_foto/banner1_zpsu1yc7ckm.jpg[/img]

Bentley4713
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Bentley4713 » 24 Okt 2014, 11:22

Ik ben een grote el perro fan! Super stevig, binnen 10 dagen na betaling binnen en geen roest en dergelijke toestanden.

Sent from my iPhone using Tapatalk
[color=#FF40BF]Bentley 04-07-2013[/color]

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 24 Okt 2014, 11:40

Strongstuff en roesten? Dat verbaast me echt, nog nooit last van gehad en ik heb ze al een tijd. :weenie
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Shidou
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Shidou » 24 Okt 2014, 11:43

Geef mij maar Rogue Royalty!

Tuigje heeft al meerdere testen doorstaan en is nog steeds perfect! Niks roesten of wat dan ook!

Voordeel van Rogue Royalty is zodra er mankementen zijn dan kan je gewoon een nieuwe krijgen, dus levenslange garantie :D

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 24 Okt 2014, 12:24

Ik las laatst weer op Facebook iemand die zijn hond van 15 (!) Kilo door een MAG politielijn is gebroken.

Dat soort dingen wil je niet....!!!!

Lies
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lies » 24 Okt 2014, 12:47

[quote="Funky"]Strongstuff en roesten? Dat verbaast me echt, nog nooit last van gehad en ik heb ze al een tijd. :weenie[/quote]

Ja ik ben dus op zijn zachts gezegd pissed off, op facebook las ik dus dat er meer zijn met roestende Strong Stuff, maar dat lees ik dan weer te laat. Kreeg ervoor namelijk alleen maar positieve berichten.

Met de ene band had hij gezwommen, ook in zee, de andere band alleen door wat nat gras gelopen. De metaaldelen zijn dus van inferieure kwaliteit. Het advies van Aaron van Strong Stuff was dat ik het maar met WD40 moest insmeren... Ik heb al stuk of 4 leren halsbanden gehad van de hondensportzaak en zelfs met diepe krassen in het metaal van slidings over het asfalt, maar heb ik daar nog nooit roest op gehad. Die banden zijn dag en nacht gedragen, mee gezwommen in zoet en zout water en niet te drogen gehangen. Ik wil alleen geen leer mee omdat ik die kleurtjes leuk vind en nylon normaal gesproken een langere levensduur heeft dan leer en t rekt niet uit.

Ik zal dus niemand een Strong Stuff adviseren, Aaron zei ook nog dat ik dan messing had moeten kiezen(komt hij lekker achteraf mee....) alleen die zijn niet zo sterk dus dat adviseert hij niet bij hard trekkende honden :weenie . Lekker 'strong' dus :gek

Ik heb ook nog 2 Stillwater halsbanden, maar die gebruik ik niet meer want ik vind dat geklingel van de D-ring tegen de gesp irritant :engel . Bij mij roesten die ook niet, maar ik hoor van verschillende mensen dat die wel roestende Stillwaters hebben.

Tot nu toe alleen nog maar van El Perro gehoord dat ze niet roesten, die ga ik dus de volgende keer bestellen!
[img]http://i209.photobucket.com/albums/bb152/Annelies_foto/banner1_zpsu1yc7ckm.jpg[/img]

Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Funky » 24 Okt 2014, 13:51

@Lies, ik hoorde hier in eerste instantie echt van op, ik heb diverse banden van zo'n beetje alle merken wel hier en niks roest. Maar nou zit ik eens te denken, ik ga er ook wel errug netjes mee om :engel Ze zwemmen er hier bv niet mee. Daar heb ik andere banden voor, met een kunststof kliksluiting, hun zwembanden dus :D Maar de reden voor afzonderlijke zwembanden is hier omdat ik vind dat alle halsbanden, behalve leer, gaan stinken als een bok als ze te lang nat zijn. En mochten ze hier nat zijn van de regen, gaan ze af en hang ik ze meteen te drogen.

Maar zo netjes als ik er mee omga zou niet nodig moeten zijn om roest te voorkomen. Er zijn buitenhonden die aan de ketting liggen aan Strongstuff en Stillwater banden, die banden komen ongetwijfeld met alle weersomstandigheden in aanraking en dan kan je toch echt geen roest hebben! Roest betekent op den duur toch zwakte in het materiaal. Ik moet er ff niet aan denken als zo'n bandje op zo'n Yard met tig honden losschiet :ig :nut
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Bink2009
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor Bink2009 » 24 Okt 2014, 15:05

Hier twee banden van El Perro waarmee ik regelmatig mee naar zee ga en nog geen roest, dus erg tevreden.

Wel lastig met bestellen, soms heeft ze het niet op voorraad en dan moet het vanuit Polen komen en dat duurt soms wat langer, maar de service (mail contact etc) is verder top! Volgend item wordt weer van hun.

Sinds kort een paardentouw met extra grote musketonhaak, die roest tot nu toe ook niet, wel wennen zo'n touw maar nadat zijn leren politielijn (een extra brede notabene) dwars doormidden brak neem ik geen risico meer. Met de musketonhaak was niks mis maar dat leer overleed ineens, denk door de regen, paar keer zeiknat geregend en de lijn was vrij stug geworden en bij het zien van een kat was het "knap" en Bink was foetsie :ig (goed einde gelukkig)

Lies
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lies » 24 Okt 2014, 15:45

[quote="Bink2009"]Hier twee banden van El Perro waarmee ik regelmatig mee naar zee ga en nog geen roest, dus erg tevreden.

Wel lastig met bestellen, soms heeft ze het niet op voorraad en dan moet het vanuit Polen komen en dat duurt soms wat langer, maar de service (mail contact etc) is verder top! Volgend item wordt weer van hun.

Sinds kort een paardentouw met extra grote musketonhaak, die roest tot nu toe ook niet, wel wennen zo'n touw maar nadat zijn leren politielijn (een extra brede notabene) dwars doormidden brak neem ik geen risico meer. Met de musketonhaak was niks mis maar dat leer overleed ineens, denk door de regen, paar keer zeiknat geregend en de lijn was vrij stug geworden en bij het zien van een kat was het "knap" en Bink was foetsie :ig (goed einde gelukkig)[/quote]

Mocht je toch nog een heel sterke leren riem willen, dan kan je er 1 bij Apport bestellen. Ik haal daar altijd mijn leren lijnen. Die zijn 2 meter lang(meerdere lengtes uiteraard) met zo'n messing musketing. Vind t altijd zo raar dan van die verstelbare riemen met ogen politielijnen worden genoemd want zo'n gladde leren riem die ik bedoel worden met KNPV én door de politie gebruikt als riem :D . Anyway mijn riemen gaan door weer en wind, ik hang ze niet te drogen oid en ze zijn ijzersterk. Pas na een jaar of 3 koop ik weer een nieuwe. Ze houden dus met gemak een hond van 35-40 kilo die als een bezetene aan de lijn hangt.

Terug naar “Uiterlijk en verzorging”