Zware kwaliteits Bench

Benches, halsbanden, hondenmanden en alles wat met verzorging te maken heeft kan je hier kwijt. Vragen over het uiterlijk van je hond? Of van de staff in het algemeen stel ze hier.
Forumregels
liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: Zware kwaliteits Bench

Berichtdoor liek » 30 Jul 2014, 21:22

[quote="Shidou"][quote="irwi"]Gunnar is geen sloper behalve als ie denkt dat ie ergens heen moet en er iets tussen staat, hij heeft van de variakennel het slot aan de binnenkant uitelkaar getrokken. Maar dat kleintje heeft dit ook gedaan

Dus normaal is die autist niet helemaal, dit laatste koste hem 2 tanden[/quote]

OEF!! Die is goed bezig geweest!! Voor zo ver ik weet doet deze dat nog niet, hij ligt altijd vrij rustig in de bench.. Alleen gisteren deed ie even rebels en terwijl die lag zat die sneaky de drukken met z'n kop tegen het deurtje aan.

Kan misschien wezen dat die andere bench groter is en dus ook veel meer kan bewegen in die andere bench en daarom dus eerder een poging waagt dan met die kleinere? De grote is 107x70 en de andere is 90x60. De spijlen van de kleinere zijn wel wat dikker zit een mm verschil in maar dat lijkt me toch niet zoveel verschil uitmaken?

Anders maar even rondkijken op marktplaats.[/quote]

Wij hebben ook 90x60, maar onze honden zijn vrij klein vergeleken met Denzo. Dus misschien dat die kleinere bench wel uitnodigt tot tegen het deurtje aan duwen met zijn kop? Of doet hij het juist bij die grotere?

Die zwarte bench heeft waarschijnlijk ook een andere sluiting bij het deurtje? Die deurtjes van die slappe benches zijn ook echt niet stevig. Als een hond daar tegen zou duwen is die zo open. Misschien probeert hij idd uit hoe stevig dat deurtje is..

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 31 Jul 2014, 07:53

Heb hier 2 zware kwaliteits benches, maar gelukkig nog geen hond uitgebroken uit de bench.

Chleo weet hem alleen in te klappen als ze erin zit :gek
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

Shidou
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Shidou » 31 Jul 2014, 13:59

[quote="liek"][quote="Shidou"][quote="irwi"]Gunnar is geen sloper behalve als ie denkt dat ie ergens heen moet en er iets tussen staat, hij heeft van de variakennel het slot aan de binnenkant uitelkaar getrokken. Maar dat kleintje heeft dit ook gedaan

Dus normaal is die autist niet helemaal, dit laatste koste hem 2 tanden[/quote]

OEF!! Die is goed bezig geweest!! Voor zo ver ik weet doet deze dat nog niet, hij ligt altijd vrij rustig in de bench.. Alleen gisteren deed ie even rebels en terwijl die lag zat die sneaky de drukken met z'n kop tegen het deurtje aan.

Kan misschien wezen dat die andere bench groter is en dus ook veel meer kan bewegen in die andere bench en daarom dus eerder een poging waagt dan met die kleinere? De grote is 107x70 en de andere is 90x60. De spijlen van de kleinere zijn wel wat dikker zit een mm verschil in maar dat lijkt me toch niet zoveel verschil uitmaken?

Anders maar even rondkijken op marktplaats.[/quote]

Wij hebben ook 90x60, maar onze honden zijn vrij klein vergeleken met Denzo. Dus misschien dat die kleinere bench wel uitnodigt tot tegen het deurtje aan duwen met zijn kop? Of doet hij het juist bij die grotere?

Die zwarte bench heeft waarschijnlijk ook een andere sluiting bij het deurtje? Die deurtjes van die slappe benches zijn ook echt niet stevig. Als een hond daar tegen zou duwen is die zo open. Misschien probeert hij idd uit hoe stevig dat deurtje is..[/quote]

Hij doet het juist bij die grote bench en daar zit inderdaad 2 deuren in. In die andere heb ik hem niks zien doen maar ik vond het zo zielig omdat die eigenlijk net te klein is voor z'n dikke reet hahaha... Bij die grote bench ging die lopen duwen bij het deurtje waar die ook naar binnen gaat (langste kant van de bench zeg maar). Maar zoals ik al zei, hij heeft het maar 1x gedaan en dat was heel kort en verder ligt die er super braaf in, niks geen rare dingen... ook niet toen die even in de bench moest zitten omdat ik wat dingen naar beneden moest brengen.

Ik kijk het wel even aan wat die doet als ik er niet ben (gelukkig is de andere hond nu op visite voor 2 weken dus mooie gelegenheid om te kijken of hij gaat uitbreken of niet). Heb zelf die bench wel iets verstevigd door tie wraps te gebruiken want hij wiebelde nogal en ik irriteerde me er dood aan hahaha.. en zal ook wel iets van een slotje erop doen mocht bij het deurtje aan de onderkant zodat niet alleen het deurtje meebuigt maar gewoon de hele bench mocht die toch iets proberen.

Dogs Of Dylano's
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Dogs Of Dylano's » 31 Jul 2014, 14:20

Je kan ook ipv een slotje de klik van je lijn er aan vast doen.
[img]http://i768.photobucket.com/albums/xx330/sbtsc-oost/th_LOGODOGSOFDYLANOS-1.jpg?t=1289989057[/img]

Wij verwachten na de zomer pups.

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 31 Jul 2014, 15:25

[quote="Chleo"]Chleo weet hem alleen in te klappen als ze erin zit :gek [/quote]
:lac :gek :lac
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

Dericia
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Dericia » 07 Aug 2014, 00:12

Deze bevallen mij prima. Kost wat maar stuk gaat het niet.

[url]http://www.dierenverblijf.eu/kamerkennel-gaas-p-303.html[/url]

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 07 Aug 2014, 10:59

[quote="Inge en Bono"][quote="Chleo"]Chleo weet hem alleen in te klappen als ze erin zit :gek [/quote]
:lac :gek :lac[/quote]

Ja echt he...

Sta je raar te kijken als je de bench hoort inklappen en 2 sec later er een kwispelende hond naast je staat van "goed he?!"

Die heeft door dat als ze hard genoeg springt die bovenkant net genoeg omhoog veert dat de korte zijwanden uit die houders kunnen.
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 07 Aug 2014, 12:23

[quote="Chleo"][quote="Inge en Bono"][quote="Chleo"]Chleo weet hem alleen in te klappen als ze erin zit :gek [/quote]
:lac :gek :lac[/quote]

Ja echt he...

Sta je raar te kijken als je de bench hoort inklappen en 2 sec later er een kwispelende hond naast je staat van "goed he?!"

Die heeft door dat als ze hard genoeg springt die bovenkant net genoeg omhoog veert dat de korte zijwanden uit die houders kunnen.[/quote]

Wij hadden ze met tyrips vastgemaakt :D
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

Terug naar “Uiterlijk en verzorging”