Hond in conditie zetten.

Dit onderdeel is voor vragen en opmerkingen over alle hondensporten, en het trainen en in conditie zetten van je hond. Alles omtrent het sporten en trainen van je hond plaats je dus hier.
Forumregels
banjo
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: Hond in conditie zetten.

Berichtdoor banjo » 27 Jan 2014, 05:47

[quote="Inge en Bono"]Aangezien je niemand quote, Banjo, neem ik aan dat je op Staffordlover* reageert?

Ik lees in die post niet zoveel onzin? Maar dan wel eerlijk; mijn hondjes kunnen lekker wandelen, maar staan niet in een of andere conditie. Ik ook niet buiten wandelen overigens :knipoog dus ik kan niet zeggen dat ik er verstand van heb :knipoog[/quote]

reageer om dat hier en daar flinke bullshit in staat ,en dat is niet speciaal voor een persoon

sveta
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor sveta » 27 Jan 2014, 09:34

[quote="banjo"]

reageer om dat hier en daar flinke bullshit in staat ,en dat is niet speciaal voor een persoon[/quote]

Wees dan eens een keer een toevoeging in plaats van stoorzender. Ben wel benieuwd welke

verborgen kennis jij met je mee draagt.
[img]http://i1320.photobucket.com/albums/u521/3sveta0/b9e63da3-d02c-459d-bb3a-cea4f9dfd08b_zps2fcfdda5.jpg[/img]

[b][color=#BF00BF] "R.I.P Luna & Easy" Voor altijd in mijn hart, bedankt voor alles. [/color][/b]

Cey

Berichtdoor Cey » 28 Jan 2014, 14:08

Wel roepen dat informatie nutteloos of zelfs bullshit is, maar zelf niet komen met de dan wel zo nuttige informatie :lac :lac.

Zo typisch in dit topic.

Terug naar “Sporten”