hoe flirtpole leuk maken?

Dit onderdeel is voor vragen en opmerkingen over alle hondensporten, en het trainen en in conditie zetten van je hond. Alles omtrent het sporten en trainen van je hond plaats je dus hier.
Forumregels
Funky
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: hoe flirtpole leuk maken?

Berichtdoor Funky » 11 Mar 2014, 19:04

[quote="Hayley"][quote="Funky"]

Oh dus er is nog hoop voor Jim :praise Hij heeft de flirtpole geleerd met een klein flostouwtje eraan. Hij is er dan lekker fel op. Maar bij de training moet er een plastic zakje aan. Hij vertikt het echt, lijkt wel of ie denkt; eh kom op zeg, ik ga niet achter een AH tasje aanrennen :tss[/quote]

Flostouwtje en een stukje plastic eraan knopen, dan leert hij dat plastic ook leuk is.

Zo heb ik dat ook gedaan.[/quote]

Dat dacht ik ook vorige week, maar Jim fop je daar dus niet mee, hij haakt direct af. Wat ik nu doe is binnen een beetje gaan kloten met zo'n zakje met hem. Dat gaat nu ietsje beter, maar dan ook ietsje :roll:
[img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/Jimmy_ond_22022015_1_zpss8ri09u5.jpg[/img][img]http://i983.photobucket.com/albums/ae311/nuttah_album/funky_ond_22022015_1_zpsj57smnmg.jpg[/img]

Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Marysia1982 » 11 Mar 2014, 19:25

Bullit wordt al helemaal enthousiast als ik de flirtpole pak. Dan lopen we naar een dichtbij gelegen weiland en moet ik de zweep in elkaar zetten. (Heb zo'n 2 delige) Dat kan hij maar amper afwachten. :engel

Heb een stukje oude theedoek eraan geknoopt. Maar vd week was deze eraf getrokken. Ook zonder iets aan het uiteinde, vliegt hij erachteraan. :hihi

Staffordlover*
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Staffordlover* » 29 Jun 2014, 21:31

hoe zijn jullie aan stukje koeienhuid gekomen? Ik heb een staart van een knuffeldier afgeknipt en deze eraan gemaakt, hij is zo wild kan hem amper bedwingen :hihi maar hoop dat ik een koeienhuid kan kopen dat maakt misschien net iets leuker :D Al mijn honden van duitse herder tot kruising border collie en nu dus amerikaanse stafford zijn super super wild van de flirtpole...en hoe gekker je doet hoe mooier ze het vinden :hihi

Jill84
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Jill84 » 16 Okt 2016, 12:45

Heel simpel gewoon een bijtkussentje aan vast maken is te koop bij alle hondensportwinkels, thuis even gek maken

goed laten bijten dan makkelijk uit te bouwen naar buiten.

Sandy dingo R
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Sandy dingo R » 17 Okt 2016, 11:37

Koeienhuid kun je online kopen, ik heb er zelf gewoon een plasticje aan btw[attachment=0]IMG-20160508-WA0006.jpg[/attachment]

MrMalibu
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor MrMalibu » 09 Dec 2016, 13:03

wij gebruiken een longeerzweep (te koop bij elke paardensport of gemiddelde dierenwinkel) aan het uiteind van touw een stuk fleece in stukken geknipt aan elkaar geknoopt en gas er op,, :)

eerst hond gek maken met de flirt. (fleece in mijn geval) en dan steeds verder uit breiden ,, ;)

Daven
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor Daven » 22 Apr 2018, 01:12

knoop er een bockworst aan (geen mosterd erop ) :hihi :hihi

Daven

Berichtdoor Daven » 22 Apr 2018, 01:13

:hihi knoop er een bockworst aan (geen mosterd erop )

Daven

Berichtdoor Daven » 22 Apr 2018, 01:14

dat versturen gaat hier ook steeds moeilijk ,pagina verdwijnt steeds :weenie

Terug naar “Sporten”