Karlie tuig

Dit onderdeel is voor vragen en opmerkingen over alle hondensporten, en het trainen en in conditie zetten van je hond. Alles omtrent het sporten en trainen van je hond plaats je dus hier.
Forumregels
irwi
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Karlie tuig

Berichtdoor irwi » 01 Mei 2014, 10:19

ja wie weet, het is ookniet afgrijselijk duur het is maar 33 euro wat ik betaald heb.

rinaldo
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor rinaldo » 06 Mei 2014, 09:44

Zal je 1 advies geven: neem geen tuig voor het sporten met die snel klik-gespen. Bij een bepaalde schuine beweging met kracht, is de kans groot dat hij losschiet.

Heb hier bij zo`n tuig al 3 keer de gespen laten vervangen naar een zwaardere uitvoering, en nog schiet hij soms los.
[img]http://www3.picturepush.com/photo/a/13518131/640/13518131.jpg[/img]

Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Marysia1982 » 06 Mei 2014, 11:49

[quote="Jolanda!"]Ik ben helemaal allergisch voor klik systemen. Ik zou voor een sterk leren tuig gaan. Die heb ik met Diesel voor het pakwerk.[/quote]

Leer zegt ook niet alles. Heb zelf ook een leren tuig voor het speuren.

Maar die gebruik ik niet, vertrouw ik niet bij TOW bijvoorbeeld. En volgens mij had Nancy hier ook een keer een prachtig leren tuig, maar die was ook al vrij snel geknapt.

Verwacht nu 1 van Bullcollars deze week en op fb zag ik tuigen van Stillwater voorbij komen. Die lijken me ook zeer geschikt!!

Misschien wordt dat de volgende ;) eerst deze maar eens testen.

Sws niet met kliksluiting idd.

jampz
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor jampz » 06 Mei 2014, 16:37

Heb er 1 met zoon klikgesp maar wel 2 ringen zodat er geen spanning op de gesp staat. Simpel maar vind m persoonlijk ideaal.

Heb ook een tuig van rox 4 dogs met een extra beveiliging op de gesp maar ben er geen fan van.

En een tuig van de hornbach maar daar ben ik bang dat t ringetje breekt alstie trekt :p

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
[img]http://i949.photobucket.com/albums/ad333/Jamila_Draaisma/Mobile%20Uploads/Naamloos-1-2_zps4f1135b2.jpg[/img]

Terug naar “Sporten”