Tijdens het eerste rondje (Vast Parkoers, alle toestellen en dus ook raakvlakken) een flyer op de wipwap, de eerste keer sinds jaren... Daarmee dus een fout en dan ben je eigenlijk al gezien, later in het parkoers volgde de disq, helaas. Tijdens het 2e parkoers (Jumping, zonder raakvlaktoestellen) zijn er van de 60 deelnemers als ik het goed heb 3 of 4 foutloos rondgekomen, ik schaam me dus helemaal nergens voor
Mocht ik later de parkoersen kunnen downloaden dan zal ik deze plaatsen, altijd leuk om eens te zien hoe/wat je daadwerkelijk mag doen in een run. Het waren absoluut EK waardige rondjes, pittig maar niet onmogelijk! Ik heb "toppers" geweldig zien falen, fouten zien maken waar je "U" tegen zegt... Uiteindelijk is elk rondje een momentopname. Trots dat ik er met een SBT mocht zijn, in de hoop dat er meer mensen besmet raken met het behendigheidsvirus
Ik was er en ik heb er van genoten! En ontzettend warme dag en de hond goed moe, nu lekker thuis, een koud biertje heb ik wel verdient. Volgend jaar gewoon lekker weer ri. het NK bij plaatsing, ondertussen lopen we lekker door in de Nederlandse competitie en gaan we voor een zo snel mogelijke promotie naar het hoogste niveau (C-klasse). Iedereen bedankt voor de leuke reacties en aanmoedigingen, altijd welkom!!