Van een jaar geleden tot nu...

Dit onderdeel is voor vragen en opmerkingen over alle hondensporten, en het trainen en in conditie zetten van je hond. Alles omtrent het sporten en trainen van je hond plaats je dus hier.
Forumregels
Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Van een jaar geleden tot nu...

Berichtdoor Marysia1982 » 08 Jul 2014, 09:41

[quote="Stefan"]Dat is een flinke verbetering. Respect. :cool[/quote]

Bedankt! Leuk om te horen/lezen :cool

SuzyQ
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor SuzyQ » 08 Jul 2014, 09:59

Wauw goed zeg!! Echt een groot verschil, goed bezig :cool .

Lies
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lies » 08 Jul 2014, 14:31

:zoo Wat een verschil!! Hij was echt flink mollig toen je hem kreeg en ziet er nu super goed uit. Ik vind dit juist t mooiste, dat super droge hoeft van mij niet zo.

Moest gelijk aan t riedeltje van die telfort reclame denken: van bol tonnetje naar gespierd bonkie :D .

En hij is ook mooi gelijkmatig gespierd, gootje op zijn rug, goede schouderpartij en de bekende dikke 'billen' :cool
[img]http://i209.photobucket.com/albums/bb152/Annelies_foto/banner1_zpsu1yc7ckm.jpg[/img]

Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Marysia1982 » 08 Jul 2014, 14:41

[quote="Lies"]:zoo Wat een verschil!! Hij was echt flink mollig toen je hem kreeg en ziet er nu super goed uit. Ik vind dit juist t mooiste, dat super droge hoeft van mij niet zo.

Moest gelijk aan t riedeltje van die telfort reclame denken: van bol tonnetje naar gespierd bonkie :D .

En hij is ook mooi gelijkmatig gespierd, gootje op zijn rug, goede schouderpartij en de bekende dikke 'billen' :cool[/quote]

Ja dank je! nou is deze foto wel de ergste. :hihi

Hij was niet vet, maar wel te vors.

Het hoeft voor mij ook niet zo droog afgetraind hoor. Daarvoor zijn we ook niet fanatiek genoeg bezig. Maar dat hoeft ook niet. Elke dag wat afwisseling in beweging en ander voer geeft al dit resultaat. :knipoog Vind hem ook mooi genoeg zo!

Staffordlover
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Staffordlover » 08 Jul 2014, 16:44

Mooi verschil om zo te zien, ziet er netjes uit!

Ander voer in de zin van ?
[img]http://i1355.photobucket.com/albums/q717/Mike_Jorissen/20c44e35-fb42-408e-9d7f-29c94ccec45b_zps3ed70029.jpg[/img]

Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Marysia1982 » 08 Jul 2014, 18:30

[quote="Staffordlover"]Mooi verschil om zo te zien, ziet er netjes uit!

Ander voer in de zin van ?[/quote]

Dank je wel. Droogvoer. Ik voerde m altijd Cavom.

Prima voer, maar Bullit werd er wel wat vors van (pafferig)

Ik moest hem op een gegeven moment zo weinig voeren om te voorkomen dat hij pafferig werd, dat ik me afvroeg of hij het nodige wel binnen kreeg.

Toen ben ik over gegaan op Dog lovers gold. En zag duidelijk verbetering qua energie, vacht en uiterlijk. Paar maanden terug meende ik dat zn vacht bij zn oksels en buik wat dun werd.

Ik heb toen tast of the wild "high prairie canine" gekocht, wat mij eigenlijk nog net iets beter voldeed. En heb nu de visversie "pacific stream canine" en dit vind ik tot nu toe t beste aanslaan bij Bullit.

Hij glans super en zacht in het haar. En mooi qua bespiering en conditie en volop energie.

Staffordlover
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Staffordlover » 08 Jul 2014, 18:58

Leuk om te lezen dat z'n energie ook vooruit is gegaan!

Wat een brokkenwissel wel niet kan doen.

Nou dacht ik dat cavom ook niet meer dan een middenklas brok was als het dat al was.

Maargoed elke hond is natuurlijk weer anders.. En jij hebt nu een brok gevonden die goed bij bullit past en waar ie lekker mee vooruit kan.. Veel sport plezier nog :knipoog
[img]http://i1355.photobucket.com/albums/q717/Mike_Jorissen/20c44e35-fb42-408e-9d7f-29c94ccec45b_zps3ed70029.jpg[/img]

Marysia1982
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Marysia1982 » 08 Jul 2014, 19:04

[quote="Staffordlover"]Leuk om te lezen dat z'n energie ook vooruit is gegaan!

Nou dacht ik dat cavom ook niet meer dan een middenklas brok was als het dat al was.

Maargoed elke hond is natuurlijk weer anders.. En jij hebt nu een brok gevonden die goed bij bullit past en waar ie lekker mee vooruit kan.. Veel sport plezier nog :knipoog[/quote]

Natuurlijk heb je wel verschil in brokken. Wat voor de ene een prima brok is, is dat voor een ander niet.

En KVV of Barf is nog beter, alleen vind ik dat te veel gedoe. En heb daar ook de vriezer niet voor.

Tot nu toe werkt dit prima :knipoog

Lies
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lies » 09 Jul 2014, 08:29

[quote="Marysia1982"][quote="Staffordlover"]Leuk om te lezen dat z'n energie ook vooruit is gegaan!

Maargoed elke hond is natuurlijk weer anders.. En jij hebt nu een brok gevonden die goed bij bullit past en waar ie lekker mee vooruit kan.. Veel sport plezier nog :knipoog[/quote]

Natuurlijk heb je wel verschil in brokken. Wat voor de ene een prima brok is, is dat voor een ander niet.

En KVV of Barf is nog beter, alleen vind ik dat te veel gedoe. En heb daar ook de vriezer niet voor.

Tot nu toe werkt dit prima :knipoog[/quote]

Ja dat is inderdaad zo. Ik voer al 4 jaar Cavom aan al mijn honden en juist met heel goede resultaten. Wel eens uitstapjes gemaakt naar Orijen en Dog Lovers gold en daar was ik niet tevreden over(vettige vacht, loom, heel veel verharen).

Hippo krijgt ook maar een klein beetje Cavom maar als ik zie wat een bergen energie hij er van heeft :nut , verhaart amper, glanst goed.

Ik zou ook wel barf of alleen maar KVV willen voeren maar vind het ook omslachtig. We voeren nu een paar dagen in de week KVV bij de brokken.
[img]http://i209.photobucket.com/albums/bb152/Annelies_foto/banner1_zpsu1yc7ckm.jpg[/img]

dragonlady
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor dragonlady » 13 Jul 2014, 15:45

Mooi verschil!

Van couch potato naar sexy hunk! :D

Fijn dat hij nu ook prettiger in zijn vel zit en er nog een sexy kontje aan overhoud ook :D :lac
[img]http://pdgm.pitapata.com/TikiPic.php/euMEvKm.jpg[/img][img]http://pdgm.pitapata.com/euMEp2.png[/img]

Terug naar “Sporten”