behendigheid

Dit onderdeel is voor vragen en opmerkingen over alle hondensporten, en het trainen en in conditie zetten van je hond. Alles omtrent het sporten en trainen van je hond plaats je dus hier.
Forumregels
jampz
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

behendigheid

Berichtdoor jampz » 07 Sep 2014, 09:02

Wij hebben met elmo nu 2 privelessen gehad met behendigheid.

Elmo vind het superleuk en de eerste les hebben we alle onderdelen gehad :D 2e les zijn we voornamelijk met rust bezig geweest. Alleen meneer blijft zoefen met de raakvlakken, blijft wel netjes op de planken maargoed.

We trainen wel met een pup erbij wat super gaat. Alleen focus op mij en geen aandacht op de pup.

Voorlopig blijf ik lekker doorgaan met de privelessen. En hopelijk vind ik een truckje waardoor ik m kan leren op de raakvlakken rustig te lopen :p
[img]http://i949.photobucket.com/albums/ad333/Jamila_Draaisma/Mobile%20Uploads/Naamloos-1-2_zps4f1135b2.jpg[/img]

Lizzyplace
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: behendigheid

Berichtdoor Lizzyplace » 07 Sep 2014, 09:32

Leuk om te lezen dat je lekker bezig bent met jouw hond.

Behendigheid ziet er heel gemakkelijk uit als een hond daar goed in is.....maar vergeet niet dat daar veel geduld en oefening voor nodig is om dat te bereiken.

Het belangrijkste is dat de training leuk voor baas en hond is, ik lees dat je geduld al op de proef gesteld wordt :)

Gewoon volhouden en je zal spoedig resultaat zien, veel plezier met deze uitdaging !
[img]http://www.lizzyplace.nl/attachments/Image/Lizzyplace_banner.jpg[/img]

jampz
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: behendigheid

Berichtdoor jampz » 07 Sep 2014, 19:43

[quote="Lizzyplace"]Leuk om te lezen dat je lekker bezig bent met jouw hond.

Behendigheid ziet er heel gemakkelijk uit als een hond daar goed in is.....maar vergeet niet dat daar veel geduld en oefening voor nodig is om dat te bereiken.

Het belangrijkste is dat de training leuk voor baas en hond is, ik lees dat je geduld al op de proef gesteld wordt :)

ik ben nu al heel erg trots dat hij de tweede les al vooruitgang boekte en ik merk thuis dat hij me ook ietsje meer in de gaten gaat houden :D

Gewoon volhouden en je zal spoedig resultaat zien, veel plezier met deze uitdaging ![/quote]

oohw dat gaat zeker goed komen we vinden het allebei geweldig.

gedult op de proef valt wel mee hij heeft er alleen nog moeite mee om rustiger over de raakvlakken te gaan. Aangezien dat we dit beide nooit gedaan hebben is het goed zoeken naar de sleutel. Ik heb zelf moeite met dat alles tegelijk gebeurt :p
[img]http://i949.photobucket.com/albums/ad333/Jamila_Draaisma/Mobile%20Uploads/Naamloos-1-2_zps4f1135b2.jpg[/img]

Terug naar “Sporten”