De SBTCN UV test 04.01.2015

Dit onderdeel is voor vragen en opmerkingen over alle hondensporten, en het trainen en in conditie zetten van je hond. Alles omtrent het sporten en trainen van je hond plaats je dus hier.
Forumregels
ella46
Barbiestaff
Barbiestaff

Re: De SBTCN UV test 04.01.2015

Berichtdoor ella46 » 22 Jan 2015, 14:19

[quote="Hayley"]Tsja, het geeft wel aan wat mensen belangrijk vinden en wat niet. :roll:

Volgende datum gaan er van onze sportclub meer mensen inschrijven dus dan gaat het hopelijk wel door.

Maar ja wij zijn een SBT sportclub, voor ons is de UV test niet echt een ding omdat we grotere uitdagingen aangaan met onze honden dan 20 km fietsen, zou juist leuker zijn als mensen uit de showwereld mee zouden doen.

Ik wil heel graag meedoen om de officiele UV test certificaat te behalen, gewoon, voor de heb. :)[/quote]

Dat hebben had ik ook altijd! Heb hem met Andy ooit bij een duitse herder club gedaan en ben vorig jaar nog gevraagd of ik mee wilde gaan als "vulling". Men kreeg niet genoeg mensen bij elkaar. Blijkt er dus een leeftijdsgrens aan te zitten en die ouwe knar mocht niet meer mee doen. Wat een domper, weet zeker dat hij hem weer met twee pootjes in de neus uitgelopen had :lac
[img]http://img.photobucket.com/albums/v73/ellaversa/Onderschrift-1.jpg[/img]

Vollgesunde, leistungsfähige Tiere, von harter Verfassung, scharfen Sinnen und festem Wesen, arbeitsfreudig, dazu aber auch körperlich und seelisch zur Arbeit geeignet.

Terug naar “Sporten”