Morgen, 19-10-2014, Cynophilia Masters Cup Agility.

Dit onderdeel is voor vragen en opmerkingen over alle hondensporten, en het trainen en in conditie zetten van je hond. Alles omtrent het sporten en trainen van je hond plaats je dus hier.
Forumregels
wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Morgen, 19-10-2014, Cynophilia Masters Cup Agility.

Berichtdoor wakefullestaff » 18 Okt 2014, 19:49

Zondag.

Zondag is het weer "zo'n" dag, matchday maar dan niet van m'n favo voetbalelftal maar, jawel, in "onze" eigen sport, Agility/behendigheid. "Onze" omdat ik de sport die ik leuk vind en liefheb niet alleen beoefen, maar samen met mijn Keelin.

De laatste officiële buitenwedstrijd v.h. seizoen en niet zo maar een...

Voor mij de kers op de taart, de grootste krent in de pap van dit seizoen, de Cynophilia Masters Cup. Trots op het feit dat Keelin en ik daar mogen lopen, natuurlijk hebben we dat zelf veroorzaakt, hadden we tijdens de officiële wedstrijd te Arnhem maar geen 1e plaats op het vaste parkoers moeten lopen De Masters Cup, daar loop je niet zomaar, daar loop je alleen wanneer je daar "goed genoeg" voor bent, dan "mag" je daar lopen tussen vele andere toppers. Mensen die al veel langer in de sport zitten, mensen die met meerdere honden in de sport zitten, zeg maar de Champions League binnen NL en dat in 1 dag. Ondanks dat deze sport meestal een momentopname is....staan we zondag in Geldrop op het veld, ik ben daar Trots op! Helemaal omdat ik met een ras loop dat niet standaard is, noem het binnen de sport maar bijna een zeldzaamheid. Mensen die in de sport zitten weten hoe lastig het kan zijn een terriër te handlen. Keelin, mijn schitterende hond met een mooie- en fijne gebruiksaanwijzing!

Weer een mooie ervaring toe mogen voegen aan een sowieso al geweldig jaar. Mooie en goede wedstrijden gelopen, onze trip naar Denemarken en de daar door ons behaalde resultaten en uiteindelijk daarna onze promotie naar de hoogste klasse binnen NL! Ontzettend veel zin in de competitie van volgend jaar, laat maar komen... Eerst a.s. zondag, het word mooi weer en er zijn leuke mensen aanwezig, nu nog een geweldige uitslag Verveel je je a.s. zondag nou de tandjes? Vanaf 10.00 is het bal...

Voor hen die willen weten wat wij doen, wat de behendigheidssport inhoud, hoe het er uit ziet...

De Kervel 3 te Geldrop

Victory or Valhalla!
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

ramona.n.d
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Morgen, 19-10-2014, Cynophilia Masters Cup Agility.

Berichtdoor ramona.n.d » 18 Okt 2014, 20:06

Wat leuk! Heel veel plezier en succes!!
[img]http://i1171.photobucket.com/albums/r545/Ramona_Floor/onderschrift1_zpsf32ec871.jpg[/img]

Iedere hond verdient een thuis, maar niet iedere thuis verdient een hond!

Siggy 09-08-2007

Marley 13-05-2014

Zara *13-05-2011 / † 10-07-2014

wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor wakefullestaff » 18 Okt 2014, 20:16

"Kijkers" welkom, gratis "P", schappelijke prijzen m.b.t. horeca en geen entree ;-) Laat honden thuis, wel zo fijn voor de organisatie en de daar aanwezige lopers ;-)
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor wakefullestaff » 19 Okt 2014, 18:58

Vandaag een hele mooie en leuke dag gehad in Geldrop. Leuke parcoursen en gezellige mensen! Helaas het baasje wat zwak, ziek en misselijk en dat betaalde zich vandaag dubbel en dwars uit tijdens onze rondjes... De eerste ronde was ik gewoon niet fit en scherp genoeg. Keelin deed wel precies wat ik van haar vroeg en liep een prima ronde. Niet super snel en bijna foutloos, helaas toch een dikke disq. De tweede ronde, het vaste parkoers, waren we fanatieker en sneller. Foutloos tot aan de finish maar dat was een "ommetje" vanuit een lange lijn. Ik kon het simpelweg niet belopen, helaas niet fit genoeg, zonde. Al met al een hele leuke en mooie afsluiting van het buitenseizoen 2014. Op naar wat komen gaat :D

Terug naar “Sporten”