Domein staffordforum.nl

Hier vind je belangrijke mededelingen met betrekking tot het forum.
Forumregels
maula
Chatstaff
Chatstaff

Re: Domein staffordforum.nl

Berichtdoor maula » 19 Apr 2016, 21:16

Toppie...

Jarno kennende heeft hij op zijn Jarno's duidelijk gemaakt dat Stafford eigenaren niet gediend zijn van een tiran in mens vorm :lac
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor ebbie » 19 Apr 2016, 21:19

[quote="maula"]Toppie...

Jarno kennende heeft hij op zijn Jarno's duidelijk gemaakt dat Stafford eigenaren niet gediend zijn van een tiran in mens vorm :lac[/quote]

Gniffff, we zullen het wellicht nooit te weten komen, maar als het een gewenst resultaat oplevert :knipoog is net als bij liefde en oorlog bijna alles geoorloofd toch? :knipoog :engel :engel
Carpe diém......

maula
Chatstaff
Chatstaff

Berichtdoor maula » 19 Apr 2016, 21:22

Wat hij ook gezegd heeft , heeft een goed resultaat gegeven met zelfs een excuus van die Tjeerd...Vind dan toch wel netjes dat die Tjeerd toegeeft dat hij fout zat..
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y67/maula/2011/OnderschriftWINNAARnew.jpg[/img]

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 19 Apr 2016, 21:29

Idd Jarno, dikke dankUwel!!

Toppie geregeld!
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 19 Apr 2016, 22:03

[quote="maula"]Wat hij ook gezegd heeft , heeft een goed resultaat gegeven met zelfs een excuus van die Tjeerd...Vind dan toch wel netjes dat die Tjeerd toegeeft dat hij fout zat..[/quote]

Dat is het ook zeker.

Ook netjes dat we het domeinnaam ook hebben gekregen van hem.

Heeft Jarno toch mooi voor elkaar gekregen!
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor wakefullestaff » 19 Apr 2016, 22:44

[quote="Mick"][quote="liek"]Met speciale dank aan Jarno(Wakefullstaff)!

Ik weet niet wat jij door de telefoon tegen hem gezegd heb.... maar het heeft wel iets goeds opgeleverd! :goed2

.[/quote]

Jarno kennende zal het wel iets diplomatieks zijn geweest, met waarschijnlijk een waarschuwing voor de mafketels die wij zijn :lac[/quote]

Geen dank, geen dank, ik ben zeker geen kartrekker geweest, slechts een leuke aanvulling op! Het was voor mij (net zoals voor een aantal anderen) een principekwestie geworden. Dank aan hen die zich vanaf het moment dat het fout ging ingezet hebben voor het behoud van het forum, daar hebben heel veel mensen wel degelijk nog iets aan. Namen noem ik even niet, het zou niet chique zijn wanneer ik daarin iemand vergeet. De inzet is van meerdere liefhebbers gekomen. Met enig kunst en vliegwerk, wat teamwork, mwoahhhhh....resultaat geboekt en dat is wat telt.

Ja, ik ben een stapje verder gegaan door het contact 1 op 1 aan te gaan, hoe of wat is verder niet belangrijk. Wat er verder is besproken en gezegd is ook niet (meer) van belang, ik heb e.e.a. redelijk netjes gebracht maar ook zeer duidelijk gehouden. Ik ben tevreden en blij met het resultaat dat door allen is bereikt, de beste man heeft kennelijk het licht gezien, met- of zonder mijn bijdrage :knipoog . Heel soms komt er nog wel eens iets goeds voort uit de nare vent die ik volgens sommigen ben :ig :engel Ik zal t.z.t. misschien een post aan maken met een beknopt verhaal van e.e.a. Ik wens de nieuwe beheerders alle succes en een lang en goed voortbestaan van deze mooi bron met jarenlang verzamelde info!
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Berichtdoor liek » 20 Apr 2016, 06:27

Uiteraard ook hulde aan iedereen(die ik vergeten ben, of me niet bewust van ben) die zich op wat voor manier ingezet heeft om het forum te redden!! :klapp

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 20 Apr 2016, 15:36

Het ziet ernaar uit dat de "domein pointer" zn werk doet en wanneer je naar www.staffordforum.nl gaat je ook hier op de juiste pagina komt.
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 20 Apr 2016, 15:47

[quote="Chleo"]Het ziet ernaar uit dat de "domein pointer" zn werk doet en wanneer je naar http://www.staffordforum.nl gaat je ook hier op de juiste pagina komt.[/quote]

Enige is dat je dan weer niet ingelogd blijft.... kan je dubbele cookies aanmaken? Denk dat het hem daarin zit of misschien net al op oud even een dagje wachten en dan lost het zichzelf op??
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 20 Apr 2016, 15:52

[quote="Mick"][quote="Chleo"]Het ziet ernaar uit dat de "domein pointer" zn werk doet en wanneer je naar http://www.staffordforum.nl gaat je ook hier op de juiste pagina komt.[/quote]

Enige is dat je dan weer niet ingelogd blijft.... kan je dubbele cookies aanmaken? Denk dat het hem daarin zit of misschien net al op oud even een dagje wachten en dan lost het zichzelf op??[/quote]

Ik denk dat we idd beter even dagje kunnen afwachten.

Door deze setup moet het "lege" domein alles doorkoppelen, dus wellicht idd dat het 24 uur wederom duurt voor het helemaal stabiel is.
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Terug naar “Mededelingen”