Ik krijg kritiek van mensen dat ik mijn amstaff te weining met andere honden laat

Hier vind je belangrijke mededelingen met betrekking tot het forum.
Forumregels
rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff

Ik krijg kritiek van mensen dat ik mijn amstaff te weining met andere honden laat

Berichtdoor rowena95! » 22 Okt 2017, 19:33

Goede avond ik krijg steeds kritiek van mensen dat ik mijn Amerikaanse stafford pup van 6 maanden te weining met andere honden laat, maar mijn amstaff staat met haren overeind bij vreemde honden maar daarna gaat het wel weer maar me hond speelt veel ruuweer als andere honden en waar eigenaren van schrikken als je staff zo ruuw speelt het gaat altijd met schaaf wonden en al dus ik heb liever niet dat ik in los lopende gebieden kom omdat het al een paar x fout is gegaan met een shitu die ze bij de oor pakte en op de grond drukte en mijn hond de shitu niet los liedt toen ik zei los met speeltjes gaat het goed maar nou krijg ik commentaar een stafford is een hond hond is hond maarja ik heb me heel veel verdiep in het ras en ik geen hond heb gekozen die op oudere leeftijd niet echt met soort genoten zijn dus ik heb liever dat ik me hond er op train dat die honden op straat gewoon moet negeren en ik niet liever loop met los lopende honden, en als ik strand of bos ga is het meestal door de weeks en beetje betijds dat niet overvol is wat vinden jullie er van dat ik kritiek krijg dat ik mijn hond niet met andere honden laat?

Will22
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: Ik krijg kritiek van mensen dat ik mijn amstaff te weining met andere honden laat

Berichtdoor Will22 » 22 Okt 2017, 20:17

Die kritiek is onzin. Je bent zo te horen een erg verantwoordelijke baas. Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent! Ze hebben kritiek op je tot het moment dat hun eigen hondje iets oploopt, dan heb jij het weer gedaan. Ik vind dat je top bezig bent!

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: Ik krijg kritiek van mensen dat ik mijn amstaff te weining met andere honden laat

Berichtdoor rowena95! » 22 Okt 2017, 21:29

Hoi dankje wel voor reactie ja vindt het ook vervelend omdat steeds aan te horen om discussies te voeren en toch zeggen met andere honden te laten maarja voor mij gevoel gaat dat ook gewoon keer fout en ja me staff los laten lopen doe ik als er geen honden in de buurt zijn zodra ik er een zie doe ik het aan de lijn en maak ik dat weg kom aangezien me hond bijna bij elke onbekende hond de haren over eind zijn kan me hond moeilijk dwingen om andere hond leuk te vinden

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 23 Okt 2017, 09:12

Je zal altijd mensen hebben die het ras niet kennen, maar menen het beter te weten.

Je ben goed bezig, laat je niet gek maken.

Ik vraag bij dat soort mensen altijd of ik mijn hondjes even met die van hun mag laten spelen, veelal mag dat dan ineens niet...
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

Terug naar “Mededelingen”