De 3 Musketiers!

Hier kan je foto's en video's plaatsen van je hond(en).
Forumregels
linneke
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Re: De 3 Musketiers!

Berichtdoor linneke » 18 Mei 2016, 21:43

[quote="Mick"][quote="linneke"][quote="liek"]Thnx allen! En wat rot dat Kira artrose heeft, maar halsband is toch ook goed als ze niet trekt?[/quote]

Ze trekt amper dus dat is het probleem niet. Ik vind het gewoon jammer omdat ze voor die artrose wel een tuig had en ze dat duidelijk beter vond dan de halsband.[/quote]

Heb je wel een idee wat een geschikt tuig voor haar zou kunnen zijn? Via via kan ik vast wel achterhalen waar je tuigen op maat en naar wens kan laten maken. Dat zal wellicht wel wat prijziger zijn, maar goed als je dan krijgt wat jij en je hond wil, dan is dat het waard toch?

Ik geloof dat Marloes (moorlands) daar een adresje voor had, dus als je wil kan ik haar de gegeven vragen?[/quote]

Ik vrees dat er geen enkel tuig bestaat dat geen enkele druk geeft op of rond de schouders. We hadden een Julius k9 voor haar en hebben nadien nog een hunter met zo'n zachte binnenkant geprobeerd maar die zat zonder de riem er aan na een tijd ook lastig. We hebben al gedacht aan een tuig die over de hele rug gaat en aan alle 4 de poten vast moet maar dat vindt Kira dan weer niks. We hadden een keer zo een jas voor haar en daar geraakte ze maar niet aan gewent.
[img]http://i1366.photobucket.com/albums/r780/Linneke_Vervliet/banner-kopie_zpsdaca8263.png[/img]

Terug naar “Foto's en video's”