~~ Zijn honden Racistisch?

Voor allerlei onderwerpen. Hier kun je dus kletsen over van alles en nog wat, het hoeft hier dus niet speciaal over honden te gaan.
Forumregels
banjo
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: ~~ Zijn honden Racistisch?

Berichtdoor banjo » 20 Mar 2014, 12:25

Hier moeten Alle levende wezens op aarde dood behalve mensen

wallie61

Berichtdoor wallie61 » 20 Mar 2014, 13:28

[quote="banjo"]Hier moeten Alle levende wezens op aarde dood behalve mensen[/quote]
Slechte waakhonden dan
[img]http://i785.photobucket.com/albums/yy133/w-poort-rs/Untitled-1_zpsfd0a384d.jpg[/img]

Bink2009

Berichtdoor Bink2009 » 20 Mar 2014, 13:41

Waar Bink echt bij doordraait is alles wat op zijn rivaal Sammy/Semmie lijkt, dat is een Griffon Belge van de overburen.

Toen wij Bink net hadden werd hij gebeten door die hond, dat kreng bleef gewoon vasthouden in Bink zijn lip, toen was er niks aan de hand maar die felle donder moest altijd blaffen naar Bink en dat werd hij na ca. 1,5 jaar zo zat dat Bink nu totaal flipt als hij Sammy alleen al ruikt. Hij pompt zich eerst helemaal op en op het moment dat Bink hem ziet lopen heb ik echt zo'n hysterische mongool aan de lijn met de bijbehorende apen geluiden :schr

Verder vind Bink geen enkele hond leuk maar met veel trainen valt hij (bijna) niet meer uit gelukkig.

banjo

Berichtdoor banjo » 20 Mar 2014, 18:11

[quote="wallie61"][quote="banjo"]Hier moeten Alle levende wezens op aarde dood behalve mensen[/quote]
Slechte waakhonden dan[/quote]

klopt

wallie61

Berichtdoor wallie61 » 20 Mar 2014, 18:48

[quote="banjo"][quote="wallie61"][quote="banjo"]Hier moeten Alle levende wezens op aarde dood behalve mensen[/quote]

klopt[/quote]

Je zij een tijd geleden nog dat het waakhonden zijn...
[img]http://i785.photobucket.com/albums/yy133/w-poort-rs/Untitled-1_zpsfd0a384d.jpg[/img]

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 20 Mar 2014, 18:57

[quote="wallie61"][quote="banjo"][quote="wallie61"]

klopt[/quote]

Je zij een tijd geleden nog dat het waakhonden zijn...[/quote]

Misschien moet je vooral wel alles geloven wat Banjo zegt inderdaad.....

banjo

Berichtdoor banjo » 20 Mar 2014, 18:58

klopt[/quote]

Je zij een tijd geleden nog dat het waakhonden zijn...[/quote]

dat zou ik nooit zeggen

Sandy
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor Sandy » 20 Mar 2014, 21:21

Een hond is toch een hond? Kan mij niet voorstellen dat honden onder elkaar rassen herkennen, maar misschien heb ik het mis? Volgens mij is het eerder bepaald gedrag wat gedrag uitlokt. Actie-reactie.

Cey

Berichtdoor Cey » 22 Mar 2014, 16:41

Hier hebben beide honden geen hekel aan een bepaald ras.

Ik denk dat honden rassen wel herkennen. Een negatieve ervaring kan ze een hekel laten hebben aan bepaalde honden.

Honden die zogenaamde discriminatie vertonen naar mensen, zijn vaak gewoon niet goed gesocialiceerd met die groep mensen of ze voelen misschien (haat) of spanning van hun baas richting die mensen. In bepaalde gevallen denk ik ook dat de eigenaar een verantwoordelijkheid draagt richting het niet leuk vinden van een ander hondenras. Of een stuk opvoeding of(/-en) de spanning die wordt overgedragen via de eigenaar die zelf ook wat van een negatieve ervaring mee draagt.

Een voorbeeld is mijn tante. Die had een maltezertje dat naar de dierenarts is geholpen door een herder. Mijn tante had een hekel aan herders gekregen en het hondje ging door het lint bij het zien van een herder. Raar maar waar reageerde dat hondje niet op herders als ik hem uitliet. Ook kon hij het later prima vinden met mijn herder (tot verbazing van mijn tante). Bij mijn tante daarentegen is het hondje tot aan zijn dood woest gebleven tegen herders als zij hem uitliet.

xNatasja
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor xNatasja » 30 Mar 2014, 23:16

Ziva houd niet van Labradors en dat soort honden. Zijn vaak druk en opdringerig en dan is ze er snel klaar mee. Kleine(re) honden gaat vaak goed.

Katten moeten dood van Ziva. Allemaal.

Mensen allemaal goed. Alleen uitgebreid aaien hoeft niet, even hallo en dan weer verder met snuffelen. Prinsesselijk monster.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Terug naar “Old Cross Guns Café”