Hond bijt oor 6-jarig kind af.

Voor allerlei onderwerpen. Hier kun je dus kletsen over van alles en nog wat, het hoeft hier dus niet speciaal over honden te gaan.
Forumregels
libby
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Re: Hond bijt oor 6-jarig kind af.

Berichtdoor libby » 16 Apr 2014, 13:31

'Help, ze eten mijn zusje op!'

De twee meisjes die gisteren in Schijndel werden aangevallen door de honden van hun vader bleken te zijn opgesloten in een vakantiehuisje.

De honden zijn inmiddels op verzoek van de eigenaar ingeslapen.

De meisjes waren in het vakantiehuisje toen een van hen de bench met meerdere Amerikaanse staffordshireterriërs opende en de honden hen aanvielen.

Een 6-jarig meisje raakte ernstig gewond. Haar zusje van tien jaar werd ook gebeten maar kon via het raam ontsnappen.

Ze rende naar de overburen en zou huilend hebben geschreeuwd: "Help, ze eten mijn zusje op!" Dat meldt Omroep Brabant.

Op het moment dat de overburen een raam wilden intikken om het 6-jarige meisje te kunnen redden,

kwam de vader aangerend en schoot zijn dochtertje te hulp.

Waarom de meisjes zonder volwassene opgesloten zaten in het vakantiehuisje, is nog niet duidelijk.

Bron telegraaf
Groetjes Diana , Jessie en Queenie

saskia1987
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor saskia1987 » 16 Apr 2014, 14:50

Oei oei oei.. Waarom sluit je je kinderen op?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
[img]http://i1038.photobucket.com/albums/a461/saskia1987/0a730990-ca5b-4fe5-b389-ed6ab4b5394e_zps4abc5d7d.jpg[/img]

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 16 Apr 2014, 15:31

[quote="libby"]'Help, ze eten mijn zusje op!'

De twee meisjes die gisteren in Schijndel werden aangevallen door de honden van hun vader bleken te zijn opgesloten in een vakantiehuisje.

De honden zijn inmiddels op verzoek van de eigenaar ingeslapen.

De meisjes waren in het vakantiehuisje toen een van hen de bench met meerdere Amerikaanse staffordshireterriërs opende en de honden hen aanvielen.

Een 6-jarig meisje raakte ernstig gewond. Haar zusje van tien jaar werd ook gebeten maar kon via het raam ontsnappen.

Ze rende naar de overburen en zou huilend hebben geschreeuwd: "Help, ze eten mijn zusje op!" Dat meldt Omroep Brabant.

Op het moment dat de overburen een raam wilden intikken om het 6-jarige meisje te kunnen redden,

kwam de vader aangerend en schoot zijn dochtertje te hulp.

Waarom de meisjes zonder volwassene opgesloten zaten in het vakantiehuisje, is nog niet duidelijk.

Bron telegraaf[/quote]

Als die kinderen daar alleen zaten dan weten we genoeg,tuig dat geen kinderen of honden zou moeten hebben. :ig

caro
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor caro » 16 Apr 2014, 15:41

[quote="Toska"]
Als die kinderen daar alleen zaten dan weten we genoeg,tuig dat geen kinderen of honden zou moeten hebben. :ig[/quote]

Ik vrees dat de kans groot is dat je gelijk hebt

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

Lizzyplace
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Lizzyplace » 16 Apr 2014, 17:17

Het is verschrikkelijke tragisch dat dit is gebeurd.

Die eigenaar heeft de honden in laten slapen na dit vreselijke voorval, dat lijkt mij logisch.

Het is te hopen dat het met die meisjes weer goed gaat komen, er wordt geschreven dat oa een heel oor is afgebeten....brrrr
[img]http://www.lizzyplace.nl/attachments/Image/Lizzyplace_banner.jpg[/img]

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 16 Apr 2014, 18:12

Ik hoorde bij editie nl.dat het 1 volwassen hond was met 2 pups die ingeslapen zijn.

Ze hadden beter die vader laten in slapen. :boo

irwi
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor irwi » 16 Apr 2014, 19:23

[quote="Toska"]Ik hoorde bij editie nl.dat het 1 volwassen hond was met 2 pups die ingeslapen zijn.

Ze hadden beter die vader laten in slapen. :boo[/quote]

jazeker ben ik met je eens.

gelato14
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor gelato14 » 16 Apr 2014, 20:03

[quote="Toska"]Ik hoorde bij editie nl.dat het 1 volwassen hond was met 2 pups die ingeslapen zijn.

Ze hadden beter die vader laten in slapen. :boo[/quote]

Nou iid. Wie sluit !!!!! nou 2 kleine kinderen met 1 hond met 2 pups op in een huis ( wellis waar in een bench)!!!! Ongeacht wat voor een soort hond het was, ook met een bv een cavia doe je dat niet. Wat ik denk is dat de kleine meisjes de pups wilde pakken en dat de moeder uitgevallen is. Is maar gissen , maar toch. Onze staffies hebben het weer gedaan. Alleen maar verliezers.

Ciska89
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor Ciska89 » 17 Apr 2014, 12:08

Indd en je weet niet wat eraan vooraf is gegaan.

Lekkere domme vader!!!!!!
[img]http://i1360.photobucket.com/albums/r644/Ciska89/Naamloos-2_zpsd60fb97b.jpg[/img]

Chleo
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Chleo » 17 Apr 2014, 17:00

Vrienden van familie hondendrama Schijndel: ‘Verhalen zijn opgeblazen en kloppen niet’

Laatst gewijzigd: donderdag 17 april 2014 - 17:39 | Auteur: Bart Elzendoorn

Volgens kennissen kloppen de verhalen niet (Foto: Sander van Gils / SQ Vision)

SCHIJNDEL - De verhalen over het hondendrama in Schijndel zijn opgeblazen en zitten vol onjuistheden. Dat zeggen vrienden van de opa en oma van de meisjes die gewond raakten na een aanval van de hond van hun vader. “Mensen moeten geen verhalen vertellen die niet waar zijn.”

Volgens de vrienden waren de twee meisjes van 6 en 10 jaar binnen aan het spelen, toen andere kinderen tegen het raam klopten. "Daardoor is de hond boos geworden. De jongste wist niet beter en deed de bench open. Toen heeft de hond haar te grazen genomen."

'Meisje nooit in kritieke toestand geweest'

Het 6-jarige meisje raakte zwaargewond door de aanval. Haar oor werd afgebeten en ze liep verwondingen op over haar hele lichaam. Ze werd dezelfde dag nog geopereerd. Dat ze in kritieke toestand heeft gelegen, spreken de kennissen tegen. "Haar oortje was eraf, maar dat is geopereerd. De andere wonden zijn gehecht, maar ze heeft helemaal niet in slechte toestand in het ziekenhuis gelegen. Ik heb geen idee waar dat verhaal vandaan komt."

Ook spreken de vrienden van de familie tegen dat het chalet op slot was. "De deuren waren gewoon open. Dat kunnen de overburen beamen. De kinderen zaten niet opgesloten en dat hebben ze ook nog nooit gezeten. De vader is nog geen vijf minuten weggeweest."

'Honden waren nooit agressief'

De honden waren nooit eerder agressief geweest. "Onze kinderen kwamen ook bij vader Frits over de vloer. Als die honden agressief waren geweest, hadden wij onze kinderen daar nooit laten spelen. Een ongeluk zit in een klein hoekje."

Met de meisjes gaat het volgens de kennissen goed. "De oudste mocht dinsdagavond al naar huis. De jongste wilde een dag na haar operatie weer spelen en verhaaltjes vertellen wat er gebeurd was."

'Goede vader'

"Frits is een goede vader. Er wordt gezegd dat hij onachtzaam is geweest, maar dit vinden wij niet terecht. Hij heeft lang gevochten om zijn kinderen bij hem te krijgen. Frits is gek op ze."
Chleo 01-10-2010

Caesar 24-01-2014

Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

Terug naar “Old Cross Guns Café”