Gezonder leven? Meer energie? Afslanken of aankomen? ...

Voor allerlei onderwerpen. Hier kun je dus kletsen over van alles en nog wat, het hoeft hier dus niet speciaal over honden te gaan.
Forumregels
robmarley89
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Re: Gezonder leven? Meer energie? Afslanken of aankomen? ...

Berichtdoor robmarley89 » 11 Mei 2014, 10:40

[quote="Skyline"]Ben jaren 60 - 65 kg geweest met 2 meter lengte...

Bij diëtist geweest en gekeken wat ik at

3x het aantal calorieën voor een volwassen man per dag.... En nog niks aan komen

Medisch ook na gekeken en alles in orde

Toen maar Is gezonder gaan eten en binnen half jaar 20kg aan gekomen

Eet nog steeds 3x zoveel als een gemiddelde man maarja[/quote]

Hmm als ik dat zo lees moet ik misschien ook eens afstappen van mijn gewoonlijke carnivoordieet en wat gezonder gaan eten :D . Ik ben trouwens 1,83 en weeg rond de 61 kg wat neer komt op een BMI van rond de 18. Zou graag een 10-15 kilo bijkomen. Maar ik zal daarvoor toch mijn eetgewoontes moeten veranderen denk ik. Het grootste probleem is echter dat ik de meeste groentes totaal niet lust :t .
[img]http://i1294.photobucket.com/albums/b614/robmarley89/5ce1c802-093c-4751-b64a-74d3d252476c_zpsnxtwhj8c.jpg[/img]

[b][i][size=150][color=#00BF00]Nothings perman[/color][color=#FFFF00]ent in life... All[/color] [color=#FF0000]except for change[/color][/size][/i][/b]

Skyline
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor Skyline » 11 Mei 2014, 18:55

Groentes moet je leren eten :knipoog

En meestal ook Is een andere bereiding proberen

En vooral niet snot gaar koken

wallie61

Berichtdoor wallie61 » 11 Mei 2014, 21:03

[quote="Skyline"]Groentes moet je leren eten :knipoog

En vooral niet snot gaar koken[/quote]

Juist wel, ik word namelijk compleet spastische van dingen die 'knarsen' tussen mijn tanden. Haha
[img]http://i785.photobucket.com/albums/yy133/w-poort-rs/Untitled-1_zpsfd0a384d.jpg[/img]

miruske

Berichtdoor miruske » 12 Mei 2014, 22:55

dan kun je misschien beter heel veel groentes in je lasagna gooien of lekker ovenschotels maken maar de groenten vooraf wat koken. Wat vaak goed werkt als je gewoon aan wilt komen is volle melk volle kaas, creme fraiche en dat soort dingen. Maar je moet dan wel goed tegen zuivel kunnen. Ik was vroeger zooooooo mager dat ik op slagroomdieet moest. Overal moest room in. Nu wil ik wel een kilo of 10 kwijt maar ik wil nooit meer mager worden.

wat vooral goed voor je is, is kleine maaltijden en variatie, en fun!!!!!! geniet van het leven dat is pas gezond! stress maakt zowel dik als dun

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 13 Mei 2014, 09:26

[quote="wallie61"][quote="Skyline"]Groentes moet je leren eten :knipoog

Juist wel, ik word namelijk compleet spastische van dingen die 'knarsen' tussen mijn tanden. Haha[/quote]

Je hebt zoveel lekkere groentegerechten die niet rauw zijn.

tomaten op plakjes in een schaal kruiden,olijfolie erover,geraspte kaas en onder de grill en afmaken met verse basilicum.

De wokpan is ook ideaal voor mensen die niet van rauw houden,in een mum klaar en je kan alles naar je eigen smaak

wokken en kruiden.

Een lekkere dikmaker wokgroente,shoarmareepjes,krieltjes meebakken en aan tafel heel veel knoflooksaus erover

Je kan je groente zelf snijden of van die kant en klare zakken groentenmix kopen.

Ik weet dus wat ik verkeerd eet af en toe :hihi

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 13 Mei 2014, 21:14

[quote="Toska"][quote="wallie61"][quote="Skyline"]Groentes moet je leren eten :knipoog

Juist wel, ik word namelijk compleet spastische van dingen die 'knarsen' tussen mijn tanden. Haha[/quote]

Je hebt zoveel lekkere groentegerechten die niet rauw zijn.

tomaten op plakjes in een schaal kruiden,olijfolie erover,geraspte kaas en onder de grill en afmaken met verse basilicum.

De wokpan is ook ideaal voor mensen die niet van rauw houden,in een mum klaar en je kan alles naar je eigen smaak

wokken en kruiden.

Een lekkere dikmaker wokgroente,shoarmareepjes,krieltjes meebakken en aan tafel heel veel knoflooksaus erover

Je kan je groente zelf snijden of van die kant en klare zakken groentenmix kopen.

Ik weet dus wat ik verkeerd eet af en toe :hihi[/quote]

Hmmmmmmmmmmmmmmm lekker!!!!

Terug naar “Old Cross Guns Café”