Pff JR als buurhond

Voor allerlei onderwerpen. Hier kun je dus kletsen over van alles en nog wat, het hoeft hier dus niet speciaal over honden te gaan.
Forumregels
Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Pff JR als buurhond

Berichtdoor Zumvlieg » 16 Jun 2014, 13:47

Misschien even contact opnemen met je buren?

Lichelle
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Lichelle » 16 Jun 2014, 14:05

Onze buurvrouw heeft 3 jack's..

Zijn de hele dag stil, maar zodra die van ons naar de achtertuin gaat, staan ze alledrie al keffend en blaffend bij de schutting.

In het begin negeerde Milo dit, maar nu loopt 'ie voortaan al richting de schutting om te snuffelen.

9 van de 10 keer halen we hem daar dan al weg.

En 2 deuren verder woont een Engelse Staff. Deze blaft ook dag in dag uit als het baasje van huis is (wat ze na mijn mening erg vaak is).

Dat gaat zo dan ook uuuuren door, zonder dat er iemand langsloopt oid.

Heb haar er al eens op aangesproken, enige antwoord dat ik krijg is "ja daar ben ik me bewust van, je bent niet de eerste, maar het is MIJN hond en ik voed hem op zoals IK dat wil"..

Niet die precieze woorden, maar daar kwam het hele gepsrek wel op uit..

Lichelle
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Lichelle » 16 Jun 2014, 14:20

Misschien hebben je buren er zelf geen idee van dat hij zolang doorblaft?

Ik ken de hond niet, weet ook niet hoe oud of hoelang ze hem hebben, anders misschien voorstellen om te oefenen?

Zoals je met een pup zou doen, elke keer ietsjes langer van huis blijven ipv meteen een hele middag?

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 16 Jun 2014, 14:27

[quote="Lichelle"]Onze buurvrouw heeft 3 jack's..

Zijn de hele dag stil, maar zodra die van ons naar de achtertuin gaat, staan ze alledrie al keffend en blaffend bij de schutting.

In het begin negeerde Milo dit, maar nu loopt 'ie voortaan al richting de schutting om te snuffelen.

En 2 deuren verder woont een Engelse Staff. Deze blaft ook dag in dag uit als het baasje van huis is (wat ze na mijn mening erg vaak is).

Heb haar er al eens op aangesproken, enige antwoord dat ik krijg is "[b]ja daar ben ik me bewust van, je bent niet de eerste, maar het is MIJN hond en ik voed hem op zoals IK dat wil"..[/b]

Niet die precieze woorden, maar daar kwam het hele gepsrek wel op uit..[/quote]

Daar kom je bij ons niet mee weg,op de flat bij mijn zoon,ook een hond die de hele dag zat te blaffen,de buren hadden

al enkele keren geklaagd,later de politie ingeschakeld,die zijn naar de eigenaresse van de hond haar werk gereden en hebben

haar gemaand om een oplossing te zoeken voor de hond omdat dit niet geaccepteerd werd.

Inge en Bono
Barfstaffie
Barfstaffie

Berichtdoor Inge en Bono » 16 Jun 2014, 15:02

En terecht, want al heel sneu voor 't hondje, maar om zelf gèk van te worden! :nut

[quote="Jolanda!"]Zo nu en dan krijgt de hond een blafband om, maar blijkt niet zo heel veel te werken. [/quote]
Ik vind een blafband sowieso al niks, maar het is duidelijk dat het niet werkt, zullen ze toch wat anders moeten bedenken....
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a211/IngeBono/nieuwonderschrift2016_zpsbhi55aj5.jpg?t=1454602596[/img]

Lichelle
Gezellige Staff
Gezellige Staff

Berichtdoor Lichelle » 16 Jun 2014, 22:03

[quote="Toska"][quote="Lichelle"]Onze buurvrouw heeft 3 jack's..

Heb haar er al eens op aangesproken, enige antwoord dat ik krijg is "[b]ja daar ben ik me bewust van, je bent niet de eerste, maar het is MIJN hond en ik voed hem op zoals IK dat wil"..[/b]

Daar kom je bij ons niet mee weg,op de flat bij mijn zoon,ook een hond die de hele dag zat te blaffen,de buren hadden

al enkele keren geklaagd,later de politie ingeschakeld,die zijn naar de eigenaresse van de hond haar werk gereden en hebben

haar gemaand om een oplossing te zoeken voor de hond omdat dit niet geaccepteerd werd.[/quote]

Oh en hoe is dit verder afgelopen? Hond uiteindelijk weggedaan of..?

Denk alleen niet dat dat hier zal werken

Dark_angel_marjo
Nannystaff
Nannystaff

Berichtdoor Dark_angel_marjo » 17 Jun 2014, 08:38

[quote="Toska"][quote="Lichelle"]Onze buurvrouw heeft 3 jack's..

haar gemaand om een oplossing te zoeken voor de hond omdat dit niet geaccepteerd werd.[/quote]

Mijn Zwager had vroeger een Herder achterom zitten deze blafte ook,daar zijn ze ook voor geweest.

Je krijgt eerst waarschuwingen en daarna gaan ze verder.
[img]http://i30.photobucket.com/albums/c314/dark_angel_marjo/osTysonulla1-2.jpg[/img]

Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Toska » 17 Jun 2014, 11:58

[quote="Lichelle"]
Oh en hoe is dit verder afgelopen? Hond uiteindelijk weggedaan of..?

Denk alleen niet dat dat hier zal werken[/quote]

De hond was nooit meer thuis als ze ging werken en een paar maanden later was ze

verhuisd.

Ik denk echt dat je een probleem krijgt als je niks aan een blaffende hond doet.

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 17 Jun 2014, 12:01

Tuurlijk krijg je problemen als je een hond heb die de hele dag blaft. En tuurlijk werkt een blafband niet als hij zo nu en dan omgedaan wordt.

Smokey
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor Smokey » 17 Jun 2014, 12:33

Vraag je buren om wat aan het gedrag te doen eerst, want blaffen valt echt wel af te leren.

Willen ze dit niet, schakel dan de wijkagent in. Let wel op dat je dit alleen doet, wanneer het niet erg is wanneer je daarna niet meer op goede voet verder kunt met je buren. Want als het geblaf niet ophoud binnen bepaalde tijd, word de hond in beslag genomen.
[img]http://i1226.photobucket.com/albums/ee406/Smokey0903/2012-07-20-082-1-1.jpg[/img]

Terug naar “Old Cross Guns Café”