Belangrijk nieuws: Honden mogen om gedrag niet zomaar meer..

Voor allerlei onderwerpen. Hier kun je dus kletsen over van alles en nog wat, het hoeft hier dus niet speciaal over honden te gaan.
Forumregels
Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Belangrijk nieuws: Honden mogen om gedrag niet zomaar me

Berichtdoor Zumvlieg » 30 Okt 2014, 14:56

[quote="Toska"][quote="Zumvlieg"]Kijk als je dit meekrijgt verder in je opleiding dan is dat gewoon zo, en neem je dat gewoon aan. Maar met wat je nu weet, zou jij een van je honden die je zoontje bijt, in therapie willen hebben of onder de medicijnen?

Ik zou wel uitkijken![/quote]

Als we een hond hebben die mensen bijt,dan kunnen we nog de politie bellen met een smoesje en als die aan de deur

komt dan zeggen we"Fifi pak ze" :D

(sorry,ik kan het niet laten,dit voorval kwam onmiddellijk bij mij op,toen ik je bericht las )[/quote]

:lac :lac :lac

[quote="saskia1987"]Ja je hebt wel een punt hoor, snap het ook wel.. Denk als er 1 me zoon bijt ik hem zelf wel de nek omdraai dan.. Maar er zijn helaas ook veel mensen die gewoon van de hond af willen en dan verhalen gaan verzinnen.. Zo heeft de da zelf een hond ' gered' hij zou vals zijn.. Maar ze vertikte on hem in te laten slapen hondje heeft nog jaren bij haar geleefd.. Zonder problemen.[/quote]

Het is hoe dan ook lastig!

irwi
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor irwi » 30 Okt 2014, 17:35

Ik weet ook niet of ik er blij mee ben. Ben nog geen enkele gedragstherapeut tegen gekomen die met een pitbull kan werken.

Als ik wil dat mijn hond doodgemaakt moet worden wegens mensagressie dan mogen ze het proberen om erbij te komen. Heb het 1 x gehad met een opvanger die viel uit naar het buurkind zonder reden. De volgende dag zat ik bij de da. Die wou nog even twijfelen omdat ie niet had uitgevallen naar de kinderen in de klas die er toevallig zaten na mijn vraag of ik hem er maar even tussen zou laten had ie de spuit al in handen.

Er zullen mensen zijn die van een hond af willen maar die zijn er denk ik maar weinig mp en asiel is gemakkelijker.

Zumvlieg
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Zumvlieg » 30 Okt 2014, 19:14

En dat laatste levert misschien nog wat op zelfs.

True, wat jij zegt inderdaad, zit op diezelfde golflengte.

saskia1987
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor saskia1987 » 01 Nov 2014, 00:21

Asiel is duurder afstand kosten dan een spuitje bij de da..
[img]http://i1038.photobucket.com/albums/a461/saskia1987/0a730990-ca5b-4fe5-b389-ed6ab4b5394e_zps4abc5d7d.jpg[/img]

Terug naar “Old Cross Guns Café”