Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met bestellen van deze website of met de mensen die deze website runnen? Ik heb namelijk 3 weken geleden 2 halsbanden besteld en netjes op dezelfde dag meteen het bedrag (55 Euro) overgeschreven op hun rekening. Op de website staat dat ze de banden opsturen wanneer ze het geld ontvangen hebben. Nu zijn we ondertussen 3 weken later en heb ik nog steeds geen banden ontvangen... Op zich is dit geen probleem, het kan namelijk zijn dat de banden momenteel niet in voorraad zijn. Echter stoor ik me er wel aan dat ik op geen enkel manier een antwoord lijk te krijgen van deze mensen wanneer ik vraag of ze mijn betaling hebben ontvangen of als ze de banden al verstuurd hebben (je kan trouwens alleen contact zoeken via een onnozel contactformulier dat je moet invullen via de website, geen telefoonnummer ofzo dus..). 55 euro is voor mij namelijk veel geld en ik vindt dat ik minstens een antwoord kan krijgen zodat ik zeker weet dat ze de betaling wel hebben ontvangen of dat ze de banden wel juist verstuurd hebben. Ik ben dus een beetje gefrustreerd in de amateuristische manier van werken. Had ik bij elke andere zaak (waar dan ook te wereld) banden besteld zouden ze sneller aangekomen zijn en zou ik tenminste te woord gestaan worden indien ik opmerkingen of vragen heb.
Pff, meningen, ervaringen en hulp zijn welkom.
grtz Rob