Eigenaar loslopende teckel opgepakt.

Voor allerlei onderwerpen. Hier kun je dus kletsen over van alles en nog wat, het hoeft hier dus niet speciaal over honden te gaan.
Forumregels
Toska
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Eigenaar loslopende teckel opgepakt.

Berichtdoor Toska » 07 Dec 2014, 10:09

[quote="Nozzeltje"]Het had niets met de loslopende hond te maken maar met het feit dat ze geen identiteitskaart bij zich had en haar eigen naam niet wilde geven omdat ze de twee boetes kinderachtig vond :nut[/quote]
De loslopende hond was wel de reden dat ze werd aangehouden,dat is dus wel de oorzaak.

Lies
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Eigenaar loslopende teckel opgepakt.

Berichtdoor Lies » 08 Dec 2014, 08:51

Dit is natuurlijk wel een hilarisch geval :hihi

En ik denk dat het bazinnetje van de teckel net zo eigenwijs heeft gereageerd als haar hond :D . Kan me niet voorstellen als je welwillende reageert dat je dan zomaar in de boeien wordt geslagen. Er staat overigens ook niet wat ze met die teckel hebben gedaan toen ze naar het politiebureau is gebracht. Zaten ze misschien samen in de cel :lac

Mijn honden lopen daarom altijd met een correctiehalsband om als ze in t natuurgebied los lopen, hier wordt je ook direct op de bon geslingerd a €90 per hond = € 180 . Ik vind het overigens wel super dat er veel gecontroleerd wordt, want er lopen hier nogal wat slecht luisterende honden waar wij dan geen last van hebben :goed
[img]http://i209.photobucket.com/albums/bb152/Annelies_foto/banner1_zpsu1yc7ckm.jpg[/img]

Terug naar “Old Cross Guns Café”