Welke hobbies hebben jullie?

Voor allerlei onderwerpen. Hier kun je dus kletsen over van alles en nog wat, het hoeft hier dus niet speciaal over honden te gaan.
Forumregels
Richard
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Richard » 23 Feb 2016, 13:53

De meesten van ons hebben maar 1 grote hobby en dat zijn onze honden,maar misschien hebben jullie ook nog wel andere hobbies waar je wat over kwijt wil.

Onze sbt is mijn grote hobby en verder natuurlijk het onderhouden en verbeteren van dit forum.

ebbie
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Re: Welke hobbies hebben jullie?

Berichtdoor ebbie » 23 Feb 2016, 21:39

Ik werk parttime als begeleidster op de dagcentrum voor volwassen verstandelijk beperkte mensen, de ene week 2 dagen en dan 3 dagen, heerlijk! werk er inmiddels ruim 27 jaar dus ja, wel naar mijn zin.

Mijn vrije dagen/tijd vul ik uiteraard met Chels, beetje mooi weer zijn we regelmatig buiten te vinden, woon in een dorp aan de rand van de polder dus lekker banjeren daar met haar.

Ik duik graag in de hoek van de bank met mijn goed gevulde E-reader en lees graag.

Verder heb ik nog 2 aquaria waarvan 1 gevuld is met rode Clarkii kreeften, vissen kunnen daar niet goed bij want die worden eenvoudigweg gewoon opgevreten door ze, het zijn felle maar mooie dieren om te zien, eten geven is een klein feestje want ze komen omhoog en pakken het uit mijn (grote) pincet aan. stukjes kipfilet, wortel, kreeftentabletten, beukenbladeren makkelijke eters.

Op de kamer van mijn zoon staat een 60/30 bakje met gezelschapsvisjes.

(op mijn werk op de groep heb ik nog een bak van 80/40/40 staan)

Verder hou ik van creatief bezig zijn, Paverpol beelden maken, staan er diverse in mijn tuin. (= een textielverharder) tekenen/schilderen, sieraden maken.

Rondhangen op het www in de avond doe ik ook graag, kortom vervelen is niet iets wat in mijn woordenboek voorkomt, eigenlijk is de dag te snel om na mijn gevoel.
Carpe diém......

marcnancy
Rookie Staff
Rookie Staff

Berichtdoor marcnancy » 23 Feb 2016, 22:00

Mijn Hobby 's zijn , genieten van het motor rijden , ik heb het geluk dat mijn vrouw ook moto rijd . neem gerust en kijkje op www.2nowhere.be .Maar natuurlijk ook gaan wandelen en spelen met onze lady , onze hobby zijn met al geluk tussen mij en mijn vrouw het zelfde , zelfs de kinderen delen onze passie .
Van het leven genieten , het is echt te kort

spyker
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor spyker » 24 Feb 2016, 22:47

Mijn hobby's zin motor rijden en duiken.
[img]http://i45.tinypic.com/1sjxqx.png[/img]

Terug naar “Old Cross Guns Café”