Gefrustreerd!!

Voor allerlei onderwerpen. Hier kun je dus kletsen over van alles en nog wat, het hoeft hier dus niet speciaal over honden te gaan.
Forumregels
liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff

Gefrustreerd!!

Berichtdoor liek » 04 Mei 2016, 10:18

Oke, een plekje in het cafe waar het niet over de honden hoeft te gaan.. ff niet op facebook mijn onvrede uiten want dan ga ik mensen voor de schenen schoppen wat ik beter niet kan doen.. :ig

Slecht geslapen vannacht want ben gefrustreerd! Vriendjespolitiek.. overal komt het voor en ben dan ook niet verbaasd dat ik het regelmatig tegenkom..

Zoals ook gisteren weer, zoonlief is keeper, is niet perfect maar best wel goed. In ieder geval een stuk vaardiger in het keepen dan de keeper die in het hogere elftal zit (kinderen van 9 dus waar hebben we het over :nut ) Maargoed de selectie rondes voor volgend seizoen zijn weer volop in gang dus dan krijg je al het gezeik weer en al die roddels en meningen en ideeën.. van ouders, trainers en coordinatoren..

Heel veel mensen zouden zoonlief graag in het 1e zien, met zijn ploegje meegaan.., dat verdiend hij ook vinden een hoop mensen vanwege zijn inzet en kunnen. Ouders, keepertrainers enz.. allemaal vinden ze hem vaardiger, niet alleen zijn papa en mama vinden dat.. Maargoed we krijgen gisteren te horen dat hij dus niet meemag met zijn team.. want die andere veel minder vaardige keeper blijft daar staan... vanwege politiek. Dat werd letterlijk gezegd.. Politiek!! :boo :boo

Vriendjespolitiek! Maakt helemaal niet uit hoe goed je je best doet en hoe vaardig je bent! Kan daar zo verschrikkelijk boos, teleurgesteld en verdrietig maar vooral pissig om worden!! Ook al weet ik dat het fenomeen bestaat en het op vele manieren in het leven manifesteert.. en ben gisteren ook heel rustig gebleven toen dat 'eerlijk' verteld werd..

Brrrr!! Bleh!! Gatverdamme en verschikkelijke schijthekel aan!! :k :k :k :k :k

Zo.... dat lucht op.... :engel :engel

linneke
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Re: Gefrustreerd!!

Berichtdoor linneke » 04 Mei 2016, 19:39

andere club?
[img]http://i1366.photobucket.com/albums/r780/Linneke_Vervliet/banner-kopie_zpsdaca8263.png[/img]

liek

Berichtdoor liek » 04 Mei 2016, 20:37

[quote="linneke"]andere club?[/quote]
Zal niet veel beter zijn.. Hoor vaak over dit soort politiek, ook bij andere clubs.

linneke
Hardnekkige Staff
Hardnekkige Staff

Berichtdoor linneke » 04 Mei 2016, 21:16

Een nieuwe club heeft voor mijn neefje wel geholpen. Hij ging van een club met te veel spelers naar een club met weinig spelers.
[img]http://i1366.photobucket.com/albums/r780/Linneke_Vervliet/banner-kopie_zpsdaca8263.png[/img]

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor Mick » 04 Mei 2016, 22:50

De clubs in de buurt zijn er 2, 1 is eigenlijk te ver weg en kwa files niet handig, de andere is een grote met te veel spelers en een wachtlijst...

Moet eerlijk bekennen dat ik ook goed ziek van ben! Dacht altijd dat degene met het meeste inzet en skills het hoogste zou worden geplaatst, maar niet dus.... Ik ga niemand zijn reet likken en zeg wat ik op mijn hart heb, tja daar maak je veelal geen vrienden mee. Het ergste vind ik het nog wel voor mijn zoon! Heeft ie eindelijk echt een goed team, word ie daar weer uitgerukt en dat terwijl hij donders goed weet en ziet dat de andere duidelijk minder goed is en minder gemotiveerd is.

Maar goed, als je wat van zegt ben je een spelersmakelaar en denken ze dat je denkt dat je de nieuwe Vermeer als zoon heb. Het heeft allemaal geen nut je kan boos zijn en je ergeren, maar je heb er niets aan.

Mag hopen dat ie flink wat ballen om zijn oren krijgt....
[color=#0000BF][i]Even a blind squirrel finds a nut once in a while[/i][/color]

liek

Berichtdoor liek » 05 Mei 2016, 09:01

Belangrijkste is uiteindelijk dat zoon plezier heeft in zijn sport. Nadat deze rot periode voorbij is en hij gewend is aan zijn nieuwe team zal dat volgend seizoen vast weer goedkomen..

Wat dat betreft is dit elk jaar weer een rotperiode, het gedoe rond de nieuwe indelingen. Geconfronteerd worden met oneerlijkheid, in mijn visie dan..

Het luchte al enorm op om het hier eens op te schrijven.. Heb vannacht weer lekker geslapen! :hihi

wakefullestaff
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff

Berichtdoor wakefullestaff » 05 Mei 2016, 13:11

Zie dat hij gescout word door een goede club. Hier laatst bij een gastvereniging een grote scoutingsdag, niet geschoten... Daarnaast, door gaan met trainen en hem zichzelf in de kijker laten spelen, komt vanzelf goed. Hoogmoed komt voor de val ;-)
"It is better to be yourself and make a fool of yourself than to try to be someone else and make a fool of yourself anyway."

liek

Berichtdoor liek » 06 Mei 2016, 09:30

Gescout worden is niet het belangrijkste hoewel het voor hem wel leuk zou zijn natuurlijk. Hij is pas 9,... En een half.. Hoeft ook niet teveel druk op hem te komen vind ik, hij is zelf al zo fanatiek..

Ach komt allemaal best goed, gewoon lekker doortrainen idd, we zien wel wat de toekomst brengt. Deze tijd is elk jaar weer frustrerend maargoed hoort erbij zal ik maar denken.

Lucht lekker op om het hier ff neer te pennen en fijn dat er wat feedback op komt! Bedankt!! :top

Terug naar “Old Cross Guns Café”