2e engelse staffie bij teefje

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Gerry64
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: 2e engelse staffie bij teefje

Bericht door Gerry64 » 22 jul 2017, 09:50

zou tijd worden,want kennelijk begrijp jij niet dat ik allang heb gezegd dat ik deze discussie niet meer wil,en zeker niet van jou michael.je bent een aardig edoordrammer.hopelijk heeft jou staffie dat niet van je over genoen.want dan komt het bij jou zeker niet goed

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Bericht door Mick » 22 jul 2017, 12:39

Gerry64 schreef:zou tijd worden,want kennelijk begrijp jij niet dat ik allang heb gezegd dat ik deze discussie niet meer wil
Even a blind squirrel finds a nut once in a while

Gerry64
Rookie Staff
Rookie Staff

Bericht door Gerry64 » 22 jul 2017, 15:39

is dit een forum voor hele kinderachtige soort kinderen??

logisch dat jullie niks aandurven met julie staffie.ze nemen het gedrag van de eigenaren over

Nick's Mate
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door Nick's Mate » 23 jul 2017, 18:24

Ik ben bewonderaar/liefhebber van de Sbt. al vanaf 1972 en houder cq. eigenaar van meerdere Sbt's sinds begin jaren '90.
Tevens enkele leuke nestjes gefokt met de hondjes en al die jaren liepen er hier een handvol Sbt's rond.
Was leuk en gezellig maar op den duur uitermate stressvol daar veelal een paar staffords verdeeld moesten worden over enkele kamers wegens de alom bekende ongeregeldheden die zich bij onze rakkers kunnen voordoen.
Heel de dag opletten of de deuren van die vertrekken wel op slot zaten, kijken of de benches goed afgesloten waren, nooit met meer dan één hond naar de voordeur gaan als de bel ging, nooit eens de ene Stafford extra knuffelen als een andere toevallig ook stond te kijken.
Overbodige maatregelen? Volgens sommige mensen wel natuurlijk, maar die mensen hebben nog nooit meegemaakt wat er kan gebeuren als 2 of 3 hondjes elkaar weer eens wat te "lief" in de ogen hebben gekeken.
Onnodig om hier de veelal roodgekleurde details te beschrijven, maar de doorgewinterde Staffordeigenaar weet wel welke ik bedoel.
Maar de stressfactor is hier helemaal verdwenen en dat al ruim 8 jaren lang zelfs.
Deuren naar alle vertrekken kunnen open blijven staan, de benches zijn verdwenen en geen gestress meer als er iemand aan de voordeur belt en er een hondje mee wil lopen.
Het elkaar "lief" in de ogen kijken is echter wel gebleven en dat zelfs meermalen per dag als Fleurtje zich
naast mij nestelt op de bank na een lange wandeling of na een knuffel.
Liefde op het eerste gezicht noem ik dat.
Ja beste mensen, zo heerlijk relaxed is het als je slechts één Sbt. thuis hebt rondlopen.
Voor ons nooit meer een tweede erbij, het is fijn zo.
Maar een ieder die er een 2e of voor mijn part een 3e Stafford bij wil nemen, ach wie ben ik, moet me er eigenlijk ook niet mee bemoeien.
Dacht het destijds ook wel beter te weten.....!

Gerry64
Rookie Staff
Rookie Staff

Bericht door Gerry64 » 23 jul 2017, 18:39

Thanx...dit is gewoon een uit het leven gegrepen ervaring.

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 25 jul 2017, 00:34

gerry64 grappig dat je de reactie van nicks mate wel serieus oppakt terwijl dat precies op hetzelfde neerkomt op wat wij zeggen. doordrammer idd, om een hond voor jou plaat voor je kop te beschermen en echt niet voor jou hoor als je dat dacht. mijn hond is top. steek er ook uren per dag in. en sta open voor kritiek en andere meningen betreft mijn aanpak. iets wat jij tekort komt. en nogmaals bepaal jij niet wanneer het eindigt. dat je steeds reageert getuigd ervan dat je je nogal aangesproken voelt.
kan je ook wel leuke details geven als 2 staffs elkaar niet aardig vinden. maar waarom zou ik dat doen. dacht trouwens dat je op zou pleuren van het forum. zoals je tot 3x toe zou doen. ik word niet snel pissig maar bij zulke wichten als jou kan ik me moeilijk inhouden

Gerry64
Rookie Staff
Rookie Staff

Bericht door Gerry64 » 25 jul 2017, 06:23

Hhha......wat een zelfingenomen mensen zitten er op dit forum
Ik begrijp wel waarom jullie niet aan 2 staffies kunnen of durven te beginnen
Aso...en een hond kijkt naar zijn baasjes...weet je zeker dat het bij jullie zeker fout gaat
Heb je het zelf eigenlijk al geprobeerd om 2 staffies op te voeden??
Ik hoop van niet.Dat gaat zeker fout met jou als baas.
Getuige de opmerkingen die je plaatst zullen ook mensen wel een straatje voor je omgaan

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Bericht door Mick » 25 jul 2017, 11:38

Gerry64 schreef:Hhha......wat een zelfingenomen mensen zitten er op dit forum
Ik begrijp wel waarom jullie niet aan 2 staffies kunnen of durven te beginnen
Aso...en een hond kijkt naar zijn baasjes...weet je zeker dat het bij jullie zeker fout gaat
Heb je het zelf eigenlijk al geprobeerd om 2 staffies op te voeden??
Ik hoop van niet.Dat gaat zeker fout met jou als baas.
Getuige de opmerkingen die je plaatst zullen ook mensen wel een straatje voor je omgaan
Kijk je in de spiegel?
Even a blind squirrel finds a nut once in a while

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 25 jul 2017, 13:40

helaas gerry, June is de vrolijkste hond van Roosendaal en omstreken, en die woorden zeggen mensen zelf, 1 brok positiviteit, kinderen lopen ermee weg(aan het lijntje dan) en mensen halen haar overal aan, dat krijg je nu eenmaal als je een hond behandelt en traint zoals het hoort, zie dat met je 1e staff nu ook maar is te bereiken dan heb je het nog druk zat haha jammer dat als ik de vraag normaal stel op een andere manier,een paar reacties terug , je daar ook niet op reageert, je wil gewoon horen wat je zelf wilt, zo jammer

ps als je had gelezen dat ik niet bereid ben om alles te scheiden als het fout gaat, en zodoende er geen 2e bij neemt, hoef je die domme vraag niet te stellen of ik er weleens 2 heb opgevoed . je zet jezelf steeds voor gek gerry, alleen merk je het zelf niet echt

Gerry64
Rookie Staff
Rookie Staff

Bericht door Gerry64 » 25 jul 2017, 15:00

Jullie zitten er nogal mee he.
Geen ervaring met 2 staffies en toch een kant en klaar oordeel
Zielig

Plaats reactie