2e engelse staffie bij teefje

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Re: 2e engelse staffie bij teefje

Bericht door Mick » 21 jul 2017, 18:07

Ik zie niet waar we hier de Stafford als monster neerzetten? Waar lees jij dat??
Even a blind squirrel finds a nut once in a while

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 21 jul 2017, 19:10

gerry alsjeblieft, neem die 2e, doe je ding , niks aannemen wat de mensen zeggen, en lekker in je droomwereld blijven. maar heb dan ook ruggegraat om ALS het foutgaat(wat niet hoeft maar zeker wel aanwezig!) hier te komen om de mensen gelijk te geven.

7 mensen met ongeveer hetzelfde antwoord en jij met je 1e staff kan het natuurlijk beter weten....vraag me af waarom je hier bent, advies vragen en daar je lering uithalen of kom je enkel bevestiging halen wat je wil horen, als dat het is, geef dat onderin je vraag meteen aan: IK WIL ENKEL HOREN WAT MIJ ZINT, dan hebben we deze onnodige discussie niet.plus jij bepaalt niet wanneer een onderwerp stopt, vooral niet als je zelf met de vraag gekomen bent! nogmaals veel succes ik hoop dat het goed gaat, niet voor jou maar puur voor de honden

Gerry64
Rookie Staff
Rookie Staff

Bericht door Gerry64 » 21 jul 2017, 19:17

Ik vraag me nu echt af hoe oud je bent.
Er staat op deze forum een oudere vraag van iemand anders over een 2 e engelse staffie erbij
En deze antwoorden waren positief en optimistisch
Gek dan toch dat er nu alleen maar negativiteit heerst rondom mijn vraag.
Een stafford is gewoon een hond net als andere honden.
Haddus net zo goed de vraag in een ander forum met een ander ras kunnen plaatsen.

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 21 jul 2017, 19:28

ga lekker op het hondenforum rondhangen, daar krijg je genoeg fantasiën te horen. ik vertel jou iets uit ervaring, omdat ik nog niet heel lang geleden een stafford heb moeten laten inslapen die niet de juiste begeleiding heeft gehad in zn eerste jaar, in huis genomen en dat ging goed thuis, maar buiten wou die alles pakken wat bewoog, ook mensen. en zelfs met 3 jaar gedragstherapie kregen we het er niet uit. dus ik heb wel ervaring met staffs die aggressie vertonen. NOGMAALS het zijn geen monsters het zijn lieverds maar NIET altijd tolerant naar andere honden! snap niet dat jij die nuance niet ziet. je komt uit 64 schat ik in aan je nickname, maar betreft het omgaan met kritiek en andere meningen komt je niveau nog niet boven mn dochter uit en die is 2 , die pakt kritiek nog beter op en neemt advies beter aan.

Gerry64
Rookie Staff
Rookie Staff

Bericht door Gerry64 » 21 jul 2017, 19:33

Nou je zegt het zelf al...in het eerste jaar niet de juiste begeleiding.je geeft zelf al de oorzaak.hoe kon je zoiets dan in huis halen
Je had dat kunnen weten
En ik heb meer levenservaring dan dat van jou.

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 21 jul 2017, 19:38

zal de vraag anders stellen, ben jij bereid als het fout gaat om fe honden ALTIJD gescheiden te houden, apart eten te geven, apart uit te laten, apart mee spelen en continue op te letten dat ze niet bij mekaar komen? want zoals ik het denk wil jij ze gezellig bij mekaar hebben wat ik snap, maar als dat niet gaat, vind je 2 staffords dan nog steeds leuk? NOGMAALS, Het hoeft niet fout te gaan! maar als het wel fout gaat, ben je bereid om de rest van hun hondenleven het bovenstaande te doen? daar gaat het om niet of het monsters zijn of niet.wat zoiezo niemand gezegd heeft maargoed, levenservaring haha begin daar nu niet over want je claimt wel de wijsheid in pacht te hebben maar je bent een eigenwijze drol. levenservaring zegt niks in dit onderwerp . vraag me af of jij 1 staff al wel goede begeleiding kan geven, want je bent totaal niet flexibel in je denkwijze. wat ik als een zwakte zie maargoed jij bent de oude tang die alle jongens wel de les leert. zit je toch verkeerd

Gerry64
Rookie Staff
Rookie Staff

Bericht door Gerry64 » 21 jul 2017, 19:39

Dag

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 21 jul 2017, 20:59

en over mijn oude staff reu, niet de juiste info gekregen over de hond van de hond gekregen van de oude eigenaren, hond op hond aggressie was voor ons nieteens het probleem omdat we toch geen andere huisdieren hebben en omdat ik me WEL had ingelezen maar mens aggressie kon echt niet, 3 jaar privetherapie gevolg maar mocht keer op keer niet baten, Conan bleef terugvallen in gedrag, tot de dag dat hij ook naar kinderen aggressie begon te vertonen, toen kon ik niks anders meer dan naar De DA, overlegd in samenspraak met de therapeut de hond laten inslapen, heel sneu verhaal, en zo'n verhaal maar dan met hondaggressie wil ik bij jou voorkomen, jij krijgt nu wel de juiste info en tips en het maakt me boos dat je het dan niet wil aannemen, want zo een ervaring zul je vast niet met je hond willen en daarom zeggen we, begin bij 1, zorg dat die gelukkig opgroeit en kijk hoe die is als ze is uitgegroeit, en ga dan pas verder kijken. dat is verstandig! doe er wat mee zou ik zeggen

Gerry64
Rookie Staff
Rookie Staff

Bericht door Gerry64 » 21 jul 2017, 21:06

Ppffff
Ik heb er al een aantal gehad hoor
Ben geen groentje

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 21 jul 2017, 22:24

ja ook staffs?want als die de kolder in de kop hebben heb jij weinig te vertellen, maar je staat er gewoon niet open voor blijkbaar, ze kunnen zo lief zijn. maar met honden kunnen het gewoon draken zijn. maar wie niet leren wilt moet maar voelen zonde zonde . pfff zegt ze, je doet alsof ik je beledig met mijn verhaal, maargoed gerry64 rot lekker op, zal je niet lastigvallen met mijn "gezeik" .. rotstraal lekker op dan,

Plaats reactie