Voorstellen

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Stix
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door Stix » 28 aug 2017, 19:25

Hai allemaal,

Wij zijn momenteel in afwachting van een pup sbt. Mam moet nog loops worden dus het is nog even geduld hebben. Dit is de eerste hond van ons samen dus ik kwam hier om wat extra informatie te innen.

Groetjes,
Stix

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Mick » 04 sep 2017, 08:36

Welkom!

Spannend! Veel plezier alvast!
Even a blind squirrel finds a nut once in a while

Stix
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door Stix » 04 sep 2017, 09:26

Bedankt Mick, ik stuit in mijn naaste omgeving nu al op veel negatieve reacties. Ook al trekken wij ons hier niet teveel van aan, hopen we toch weer een klein positief straaltje met betrekking tot het imago van deze schatten de wereld in te sturen! :tover

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Bericht door Mick » 05 sep 2017, 10:25

De meeste mensen kennen de rasnaam alleen van de tamtam uit de media, zodra ze een echte zien en ervaren zijn de negatieve reacties als sneeuw voor de zon verdwenen. Maar leuk is anders...

xxtasja
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door xxtasja » 11 sep 2017, 10:45

Hoi allemaal,
Sinds kort eigenaar van een heerlijke Stafford pup.
Altijd al een Stafford willen hebben, mijn favoriete honden en mijn droom is uitgekomen!

:D

pit
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door pit » 11 sep 2017, 22:40

Hallo allemaal,

Ik heb zelf een staffordshire bull terriër gehad. Sindsdien gek op het ras!

liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Contacteer:

Bericht door liek » 20 sep 2017, 22:00

Stix schreef:Bedankt Mick, ik stuit in mijn naaste omgeving nu al op veel negatieve reacties. Ook al trekken wij ons hier niet teveel van aan, hopen we toch weer een klein positief straaltje met betrekking tot het imago van deze schatten de wereld in te sturen! :tover
Welkom,

Bereid je maar vast voor op veel meer vooroordelen en negatieve reacties als je je hond hebt. Niet leuk maar wel iets waar je tegen moet kunnen. Sommige mensen hebben hun oordeel toch wel klaar, hoe lief je hond ook is.

Stix
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door Stix » 21 sep 2017, 08:47

Bedankt Liek! Ja het is vooral mijn moeder. Ik ben van de leeftijd dat kinderen er ook aan zitten te komen en ze is bang dat het armpje van het kind eraf gebeten wordt............................. :slapen Agh nou ja.. als wij maar gelukkig zijn en 100% achter onze keuze staan, trekt ze vanzelf wel bij.

liek
Contacteer:

Bericht door liek » 21 sep 2017, 10:28

Stix schreef:Bedankt Liek! Ja het is vooral mijn moeder. Ik ben van de leeftijd dat kinderen er ook aan zitten te komen en ze is bang dat het armpje van het kind eraf gebeten wordt............................. :slapen Agh nou ja.. als wij maar gelukkig zijn en 100% achter onze keuze staan, trekt ze vanzelf wel bij.
Ja dat soort dingen zijn natuurlijk heel spannend voor opa's en oma's..

Wij zijn zelf pas aan onze 1e hond begonnen toen onze kids 4 jaar waren. Dit omdat de 1e jaren met 1 (of in ons geval 2) kleine kids zeer veel tijd en energie kosten. We hadden dan te weinig tijd kunnen besteden aan een hond. Ook hoor je toch vaak dat als de hond er eerst was en er dan een kleine komt, dat hond hier soms niet aan kan wennen, vaak vanaf het moment dat een kindje gaat kruipen/lopen. En dat de hond weg moet, kinderen komen natuurlijk op de 1e plaats! Als je een pup neemt en je kind/kids zijn er al, groeien ze mooi samen op, dan hoor ik eigenlijk nooit dat het niet goed gaat.

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Bericht door Mick » 21 sep 2017, 10:43

Ik ben ook voorstander om eerst een kind (of 2 ;-) ) te nemen voor een hond komt. Zeker zou ik niet met een pup en een baby willen zitten, pff dat ik wel heel erg veel van jezelf vragen! Je heb nog geen idee wat voor impact een kindje op je leven heeft, dat vergt ook wat aanpassingen....

Plaats reactie