Flaco

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Contacteer:

Re: Flaco

Bericht door liek » 20 sep 2017, 21:36

Flacos baasje schreef:Klinkt als een goed plan ik ga het even proberen, ik weet dat hij echt niet met andere honden kan dat is mij verteld door de dierenbescherming verder kan die met iederreen goed vinden, er komen vaak nieuwe gezichten over de vloer in verband met mijn werk daar is die altijd heel blij mee geen gegrom of geblaf. Ik vraag me alleen af hoe dat zal zijn als wij er bijv niet zijn kan het zo zijn dat er iemand komt is dat denkje een probleem ?
Kun je dat uitleggen? Dus als jij/jullie niet thuis zijn komen er vreemden binnen?

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Bericht door Mick » 27 sep 2017, 11:02

De kans dat dit een stafford is, is bijzonder klein. Een dudley nose is een zeldzaamheid bij de stafford, komt veel meer voor bij de pitbull.

Ik zou iig zeker niet de hond loslaten lopen waar vreemden en onbekende (van hem) binnen komen vallen. Kan best zijn dat hij niets zal doen, maarja je weet nooit met mensen. Ik zou de hond dan in een ruimte zetten, waar men niet bij kan, puur voor de zekerheid!
Even a blind squirrel finds a nut once in a while

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 27 sep 2017, 15:34

moet zeggen dat ik er een podenco in zag toen ik hem zag.

Plaats reactie