Goede dag ik heb een amstaff van 17 weken speelt ruuw

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Goede dag ik heb een amstaff van 17 weken speelt ruuw

Bericht door rowena95! » 23 sep 2017, 13:52

Goede dag mijn amstaff speelt ruuw met een shituu op een cursus nu zeggen ze dat mijn hond niet gaat leren om nog te kunnen spelen maar zover ik weet spelen staffords toch heel ruuw?

liek
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Ben Niet Weg Te Slaan staff
Contacteer:

Re: Goede dag ik heb een amstaff van 17 weken speelt ruuw

Bericht door liek » 23 sep 2017, 14:06

Niet meer laten 'spelen' met die shitzu, dat is zielig!

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door rowena95! » 23 sep 2017, 14:50

Ja vindt ik ook maarja nu denken ze dat mijn hond niet kan leren spelen terwel er woont een pitbull pup waar ze wel mee kan spelen en gaat er ook ruuw aan toe

jason&loena
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door jason&loena » 23 sep 2017, 17:41

Je amstaff beter leren andere honden negeren. Grote kans dat het ruwe spelen straks knokken word. Dat wil je al helemaal niet

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door rowena95! » 23 sep 2017, 18:00

Hoi ja vond het al een goed idee en nu cursus ook na discussies dat ik een ras heb gekozen die op oudere leeftijd een grote kans heb op dominantie maarja hun waren er over tuigt hij word sociale maarja vandaag kreeg ik een opmerking ja hij gaat niet meer leren kunnen spelen

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door rowena95! » 23 sep 2017, 18:02

En hoe kan je het beste je hond leren andere negeren heb t wel vandaag gedaan als die na andere honden kijkt nee te zeggen

jason&loena
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door jason&loena » 23 sep 2017, 19:12

Met onze oudste stafford hebben wij de fout gemaakt om met alles te laten spelen. Hij werd steeds ruiger met spelen bijna vechten en erg uitvallen aan de riem. Toen zijn we met een jaar begonnen met negeren. Dit doen wij met wat lekkers en sterke geur. Zodra er een hond aan komt pak ik dus een snoepje en zeg ik kijk. Hij kijkt mij dan aan.In begin hield ik snoepje voor zijn neus om zijn aandacht te krijgen. In het begin ging ik met grote bogen om andere honden heen of ik liep gewoon andere kant op met wat lekkers voor zijn neus. Naarmate hij meer snapt wat de bedoeling is kan je steeds stapje dichterbij de andere hond komen. Mijn reu kan ik nou gewoon andere honden passeren zonder dat hij naar andere hond omkijkt. Heerlijk. Mijn teef van een jaar hebben we gelijk vanaf pup gedaan. En die negeert ook alles. Suc6 met je hond

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 23 sep 2017, 19:15

beter met iets doen wat ze leuk of lekker vinden, je moet het niet negatief maken, beloon de hond zodra je der aandacht krijgt met een touw of iets heel lekkers en maak er bij goed gedrag een spel van, zo werkt het veel beter. negatief gedrag negeren, negatieve aandacht is ook aandacht. Geen aandacht werkt het beste.

met andere woorden. het positief gedrag verder stimuleren, negatief gedrag negeren en geen aandacht geven.

succes

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 23 sep 2017, 19:18

oja leer de commando VOLG

zeg volg en als ze naar jou kijkt uitbundig belonen ,commando herhalen en snoepje geven, zal een tijd duren voordat ze het doorkrijgt maar als ze spontaan kijkt ook belonen en gouw het woordje volg zeggen , zo had die van mij het in een paar maanden goed in de gaten, nu puberteit dus wat lastiger maar nooit opgeven , blijven volhouden dan komt het vast.

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door rowena95! » 23 sep 2017, 21:01

Oké Dankje wel voor de reactie ja ga het maar gewoon doen en ja de cursus is wel leuk maar miss niet weg gelegd voor mijn heb al meerdere keren gezegt dat Ik geen ras heb genomen die op oudere leeftijd niet kan spelen met andere honden, en ja hun toch blijven volhouden hij wordt sociaal, me hond bedoeld het miss ook niet slecht, maarja staffords zijn staffords vind ik persoonlijk hij speelt wel met reu pitbull van zijn leeftijd gaat er ook wild aan toe maar laten elkaar wel los als een piept en met de shitu doet die het weer niet het is alleen bij die hond maar kan ik met de pitbull wel gewoon laten

Plaats reactie