Goede dag ik heb een amstaff van 17 weken speelt ruuw

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
jason&loena
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Re: Goede dag ik heb een amstaff van 17 weken speelt ruuw

Bericht door jason&loena » 24 sep 2017, 16:19

Helaas word er teveel op hondenscholen nog gezegd dat veel spelen met andere hond een stafford of pitbull sociaal maakt naar andere honden. Zo gebeuren ook teveel ongelukken. Gewoon lekker je stafford aan de lijn houden. En richt je op het negeren naar andere honden. En gewoon zelf lekker met je stafford bezig zijn. Zijn genoeg leuke dingen wat je samen kan doen. En versterkt de band tussen jullie 2 enorm.

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door rowena95! » 24 sep 2017, 17:50

Ja vind denk het beste hij begint lief maar door zijn drukte komt er wat na boven waardoor die een of andere manier klemt en schut dan is t wel iets bekends of niet ? En ja kreeg ook een opmerking me hond is geen puppy meer maar vindt me pup is 17 weken

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door rowena95! » 25 sep 2017, 22:20

Heb het commando kijk gezegt vandaag als er een andere hond aan komt en dan zit ze en kijkt ze me aan en geef ik haar een snoepje deed die van jullie het ook zitten en aankijken ik praat maae wat tegen me hond om de aandacht vast te houden

jason&loena
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door jason&loena » 26 sep 2017, 05:07

Zo gaat goed. Als ze zit maakt niet. Zolang ze maar naar jou kijkt en niet de andere hond. En dan leert ze vanzelf wel dat jij leuker bent dan andere honden. Goed bezig. Suc6 met je stafford

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door rowena95! » 26 sep 2017, 11:43

Oké is goed dankje wel

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door rowena95! » 26 sep 2017, 15:49

Wat vinden jullie van hondenscholen ben er een beetje vertrouwen in verloren hoor was met 7 weken eerst na een andere school geweest en toen na een andere school waar die nou op zit en heb Andere school van Martin geus van YouTube die honden school en die zeggen weer waarom die hondenschool hem laten spelen met een shitu wat is jullie ervaring met hondenscholen want geloof er niet meer in hoor

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Bericht door Mick » 27 sep 2017, 10:52

De ene hondenschool is de ander niet. Uit ervaring kan ik zeggen dat er mega grote verschillen zijn tussen scholen, van alles met de harde hand tot eindeloos met koekjes strooien en alles wat daartussen zit.

Misschien handig om de regio waar je woont te vermelden, misschien hebben mensen wel ervaringen bij jou in de buurt.

Wat "spelen" betreft, ik zie bijzonder weinig honden echt spelen, veelal is het een krachtmeting, wat door eigenaren verkeerd word geïnterpreteerd. Ik zie ook het nut er niet van in om je hond (en al helemaal een stafford) met andere te laten "spelen", in mijn ogen is dat de goden verzoeken. Lekker de aandacht focussen op het negeren van andere honden, heb je veel meer aan.
Even a blind squirrel finds a nut once in a while

jason&loena
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door jason&loena » 27 sep 2017, 11:12

Wij zijn met onze honden bij verschillende scholen geweest. Allebei scholen werd er niet gespeeld wel positief opvoeden en vooral veel de hond op de baas focussen. Maar ooit bij een nieuwe pup zou ik denk ik niet meer hondenschool gaan. Wat ik geleerd heb bij de eerste hondenschool kreeg ik ook weer bij de 2e. Enigste voordeel bij de 2e was dat me pup gelijk kon beginnen met negeren in grote groep honden. Maar voor iemand met weinig honden kennis raad ik het zeker toch wel aan. Ik heb er toch wel hoop geleerd.

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door rowena95! » 29 sep 2017, 10:29

Hoi ik zit op school in leidescham ja dat eerst in dh maar daar werd me pup met tik op ze neus gegeven 7 weken. Ja ben me staff wel bezig om honden te negeren is denk gewoon beste moet morgen weer na cursus maar om hem nog te laten spelen met honden vind ik nix vindt dat je als eigenaar van je hond toch positie bent of je hond mag spelen of niet hondenscholen denken dat mij hond sociaal kan worden maar al is die sociaal me hond speelt toch op ze eigen manier

rowena95!
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Bericht door rowena95! » 29 sep 2017, 10:36

En enigste wat ik goedkeur is dat mij amstaff met ze broertje speelt als ze dan willen hebben dat die speelt dan is t alleen ze broertje maar denk niet dat hun met elkaar op de vuist zouden gaan

Plaats reactie