Voorstellen

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Plaats reactie
Punch
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door Punch » 26 sep 2017, 07:03

Hoi iedereen!

Mijn vriend en ik zijn al vier jaar fiere baasjes van een Shiba Inu reu en Britse Korthaar kater.

Onze (mijn ouders en ik) eerste hond was een amstaff, Laïka. Toen ze 12j was hebben we haar moeten afgeven, ze kon niet meer. Ze was echt speciaal en we zullen haar nooit vergeten! Nu hebben mijn ouders een Engelse Stafford van 2j oud. Een heel ander karakter maar toch ook weer een schatje van een patatje :-D

Toen mijn vriend en ik 4j geleden besloten om een hond te nemen dan wou ik dolgraag terug een Amstaff maar hoe het ook is kunnen gebeuren, hij heeft mij omgekocht met ubercute Shiba Inu pup. Qua opvoeding een hele opdracht maar moeilijk gaat ook dus dat is helemaal goedgekomen. Het is een voorbeeldige jongen! Enkele maanden later hebben we er een kater bijgenomen zodat hij niet meer alleen zat wanneer wij uit werken zijn. Twee dikke vrienden die samen spelen alsof ze van hetzelfde soort zijn :-)

Nu hebben we een huis gekocht en willen we graag een tweede hond. Daarover meer in mijn volgende topic want dit wordt wel een heel langdradige voorstelling zo :-)

Grtjs
Wendy

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Mick » 27 sep 2017, 10:48

Welkom!

Ik zou iig zeer goed nadenken of een 2e erbij wel zo leuk en gezellig is. Ben dan ook benieuwd naar je topic hierover!
Even a blind squirrel finds a nut once in a while

jason&loena
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door jason&loena » 27 sep 2017, 11:13

Welkom!

Plaats reactie