Hallo

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Plaats reactie
liannedee
Rookie Staff
Rookie Staff
Contacteer:

Hallo

Bericht door liannedee » 01 okt 2017, 19:44

Wij zijn ons oriënteren ivm mogelijke aanschaf van een pitbull pup. Maar dan wel de pitbull zoals hij (volgens ons) hoort te zijn sportief, atletisch, gezond, goede ademhaling, stabiel, de wil om te werken met de baas en de mogelijkheid tot een sociaal karakter. Een hond met een lichaam naar zijn karakter.

Zelf heb ik in het verleden een Cane Corso, een Duitse Herder, en tevens een Engelse Stafford gehad. Aardig wat ervaring met honden met een sterk karakter. :D

Op dit forum hoop ik meer kennis op te kunnen doen en eventueel vragen te stellen daar waar nodig!

Met vriendelijke groet,

Lianne

Mick
Forum Verslaafde Staff
Forum Verslaafde Staff
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door Mick » 02 okt 2017, 09:56

liannedee schreef:Wij zijn ons oriënteren ivm mogelijke aanschaf van een pitbull pup. Maar dan wel de pitbull zoals hij (volgens ons) hoort te zijn sportief, atletisch, gezond, goede ademhaling, stabiel, de wil om te werken met de baas en de mogelijkheid tot een sociaal karakter. Een hond met een lichaam naar zijn karakter.

Zelf heb ik in het verleden een Cane Corso, een Duitse Herder, en tevens een Engelse Stafford gehad. Aardig wat ervaring met honden met een sterk karakter. :D

Op dit forum hoop ik meer kennis op te kunnen doen en eventueel vragen te stellen daar waar nodig!

Met vriendelijke groet,

Lianne
Welkom Lianne,

Wat bedoel je met sociaal karakter? een Alemans vriend naar mens en hond?
Even a blind squirrel finds a nut once in a while

MichaelJune
Gezellige Staff
Gezellige Staff
Contacteer:

Bericht door MichaelJune » 02 okt 2017, 23:10

welkom en ook wel benieuwd wat je in een apbt zoekt kwa karakter, deze zijn vaak nog een stukje feller als een Amstaff, wat ook bij hun hoort. zijn geen losloopvriendjes en kijk goed uit wat voor bloedlijn je kiest, zitten mensenbijters tussen ..maak daarin een goede afweging.

greetz

Chleo
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Chleo » 03 okt 2017, 10:40

Welkom!
Chleo 01-10-2010
Caesar 24-01-2014
Brasco 23-07-2010 / 02-12-2013, out of our life, but not out of our heart.

Plaats reactie