Hallo, hier nightowl.

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
nightowl
Rookie Staff
Rookie Staff

Hallo, hier nightowl.

Berichtdoor nightowl » 29 Dec 2017, 01:00

Hai. Ben nina en heb sinds jaren weer een hond in huis. Heb in het verleden een aantal honden opgevangen die om diverse redenen even niet meer bij de baas konden. Toen had ik nog een zwak voor herders, na de tweede pit een zwak voor stafford achtigen :D

De laatste hond (pitje) had ontelbare bazen gehad, is gered uit de bijlmer samen met een andere. Die andere is meteen bij een leuke baas terecht gekomen mijn tuttel dus niet Ik leerde haar kennen omdat ze steeds bij de mensen waar ze zat weg liep Die hadden geprobeerd een goed huis voor haar te vinden maar dat was niet gelukt Ik had een klik met haar en ze vroegen of ik haar wilde.

Angst, stress en NIET in een hok kunnen zitten en vreselijke angst voor stokken... Het is allemaal goed gekomen. Na een paar maanden was het een doetje die de rest van haar leven los heeft gelopen, zelfs alleen maar afhield als ze aangevallen werd en duidelijk onderscheid maakte tussen mensenbabys en hondenbabys

Ze is 15 geworden Nu na vele jaren weer de kriebels en via een stichting weer een hondekind met wat probleempjes. Voorlopig komt tuttel of totebel nog het vaakst uit mijn mond als ik haar roep want de naam die ze nu draagt past gewoon niet bij haar :D

Ben wél op zoek naar een muilkorf. Ik laat haar nu snachts even los omdat hier dan niemand loopt De hondenbezitters die ik tot nu toe tegengekomen ben zijn allemaal erg positief en vinden het al heel wat dat ze zit tot ze voorbij zijn. (aan de riem) Zonder riem wil ze echter er nog achteraan. Of het nu echte agressie is of meer een soort nijd ben ik nog niet achter. Ze is wel op de kop geslagen en ze schrikt van blaf geluiden achter haar ze is dus waarschijnlijk wel eens aangevallen. Ze is ongeveer 4 (mijn andere moppie was tussen de 3 en de 4 toen ze bij me kwam) en ik heb nog beste hoop dat dat nijdige minder word. Het feit dat ze zit en niet grommend aan de riem hangt vind ik positief.

Zodoende kwam ik hier terecht, ben op zoek naar een muilkorf Eentje die niet zo fanatiek is maar die een paar minuten de tijd geeft áls ze achter een hond aangaat Ik ben namelijk altijd vrij dichtbij (afgesloten gebiedje) maar ja ongeluk en kleine hoekjes ...kan niet verwachten dat ze met een paar weken onder appel staat.

Will22
Rookie Staff
Rookie Staff

Re: Hallo, hier nightowl.

Berichtdoor Will22 » 29 Dec 2017, 20:17

Welkom!

Ik heb zelf geen ervaringen met muilkorven dus ik kan je niet helpen. Maar wel super dat je deze hond kan opvangen en houden! Hou ons op de hoogte :D

Terug naar “Voorstellen”