Stafford rechtstaanden oren

Nieuw lid? Stel jezelf eerst even voor aan de andere leden voordat je verder kunt op het forum.
Diva2015
Rookie Staff
Rookie Staff

Stafford rechtstaanden oren

Berichtdoor Diva2015 » 18 Mei 2018, 01:06

Hallo iedereen,

Ik heb afgelopen februari een stafford overgenomen met rechterhanden oren en heeft de kleuren combinatie in het gezicht van een mechelse herder maar vraag me af of het een kruising is of dat het wel een volledige stafford is. De 1 zegt het is een kruising de ander zegt het hoort zo maar nou wil ik het toch van jullie eens horen wat jullie vinden of denken ? Ik denk zelf dat het geen kruising is. Maar wie kan me uit de droom helpen. Verder heeft ze ook echt het karakter van een stafford en de bouw net zo. Alvast bedankt![

MichaelJune
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Re: Stafford rechtstaanden oren

Berichtdoor MichaelJune » 20 Mei 2018, 08:57

heb je een fci stamboom erbij?
zo nee kun je het nooit zeggen behalve als je dna laat testen.

oren tja, mijne heeft ook flappers, maar verder een mooie staff bouw en echt de volharding van een staff en ook kwa sporten, nooit opgeven... er lopen hier fci staffs rond in de buurt, zijn nog te lui om te fietsen zit niks in. heb ik toch liever flappers en dat ze verder alles heeft wat stafftypisch heeft.

als je geen kruising wou, dan had je een fci stamboom staff moeten nemen, zelfs dan word er nog gekloot. wees blij met je hond zoals tie is.

je hebt blijkbaar niet beide ouders gezien, en dat was wel mijn voorwaarde voordat ik er 1 nam zonder stamboom. nu blijft het gissen. herder/staff zou geen ideale combi zijn mijns inziens . proactief waak en verdedigingskarakter in een staff is nu niet echt fijn, of kan niet fijn zijn.

MichaelJune
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor MichaelJune » 20 Mei 2018, 09:03

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

june heeft ook die oren, maar kheb beide ouders gezien, vandaar ik wel overtuigd was van haar afkomst, rest van het nest heeft het niet als zij, maar wel halfstaand.

MichaelJune
Vasthoudende Staff
Vasthoudende Staff

Berichtdoor MichaelJune » 22 Mei 2018, 15:58

heb je anders geen foto

Terug naar “Voorstellen”